Pregled bibliografske jedinice broj: 1256721
Moć oglašavanja na Internetu
Moć oglašavanja na Internetu, 2015., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256721 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moć oglašavanja na Internetu
(The power of Internet advertising)
Autori
Plazanić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
14.07
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
internet ; oglašavanje ; marketinške aktivnosti ; media plan
(internet ; advertising ; marketing activities ; media planning)
Sažetak
Pregledom brojne literature o primjeni marketinga u elektroničkom okruženju vidljivo je kako se pojmovi internetski, elektronički, interaktivni, digitalni i online marketing uglavnom koriste kao istoznačnice. Internet je najznačajniji interaktivni medij ; gotovo da nema područja o kojem se danas na Internetu ne mogu pronaći informacije. Zbog toga ima sve veći broj korisnika, a time i auditorija promidžbenih poruka. Oglašavanjem se smatra svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom neposrednog ili posrednog utjecaja na prodaju proizvoda i usluge. U današnjem tržišnom okruženju uspjeh ostvaruju samo oni koji prate trendove, te ostvaruju poseban odnos sa svojim potrošačima. Ili će se isticati i biti drukčiji ili će se izgubiti u mnoštvu marketinga oko nas. Jer svatko nešto prodaje. Pojavom Interneta i internetskih pretraživača devedesetih godina prošloga stoljeća Internet je postao neizbježan kanal komunikacije ili prodaje, te zastupa vrlo važan segment u marketinškim aktivnostima. Internet nam pruža mnogobrojne mogućnosti u prenošenju informacija. Najvažnije je sadržaj koji želimo plasirati u javnosti najprije pažljivo osmisliti i provjeriti. Nakon toga slijedi i sama implementacija, odnosno, opredjeljenje kako i na koje načine će se informacijama upravljati. Sredstva koja nam stoje na raspolaganju zaista su mnogobrojna. Web stranice, društvene mreže, blogovi, elektroničke knjige, ilustracije, fotografije, audio i video sadržaj, te stvari poput prikrivenog oglašavanja, igara, te virtualne stvarnosti. Također postoji mogućnost interakcije i sudjelovanja u razgovorima na blogovima, forumima, chat-roomovima i drugi. Sve navedene tehnike oglašavanja i komuniciranja međusobno povezuje činjenica da se organizacije svih vrsta ponašaju kao izdavači, generirajući sadržaj koji su ljudi željni konzumirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti