Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256721

Moć oglašavanja na Internetu


Plazanić, Ivana
Moć oglašavanja na Internetu, 2015., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256721 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moć oglašavanja na Internetu
(The power of Internet advertising)

Autori
Plazanić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
14.07

Godina
2015

Stranica
62

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
internet ; oglašavanje ; marketinške aktivnosti ; media plan
(internet ; advertising ; marketing activities ; media planning)

Sažetak
Pregledom brojne literature o primjeni marketinga u elektroničkom okruženju vidljivo je kako se pojmovi internetski, elektronički, interaktivni, digitalni i online marketing uglavnom koriste kao istoznačnice. Internet je najznačajniji interaktivni medij ; gotovo da nema područja o kojem se danas na Internetu ne mogu pronaći informacije. Zbog toga ima sve veći broj korisnika, a time i auditorija promidžbenih poruka. Oglašavanjem se smatra svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom neposrednog ili posrednog utjecaja na prodaju proizvoda i usluge. U današnjem tržišnom okruženju uspjeh ostvaruju samo oni koji prate trendove, te ostvaruju poseban odnos sa svojim potrošačima. Ili će se isticati i biti drukčiji ili će se izgubiti u mnoštvu marketinga oko nas. Jer svatko nešto prodaje. Pojavom Interneta i internetskih pretraživača devedesetih godina prošloga stoljeća Internet je postao neizbježan kanal komunikacije ili prodaje, te zastupa vrlo važan segment u marketinškim aktivnostima. Internet nam pruža mnogobrojne mogućnosti u prenošenju informacija. Najvažnije je sadržaj koji želimo plasirati u javnosti najprije pažljivo osmisliti i provjeriti. Nakon toga slijedi i sama implementacija, odnosno, opredjeljenje kako i na koje načine će se informacijama upravljati. Sredstva koja nam stoje na raspolaganju zaista su mnogobrojna. Web stranice, društvene mreže, blogovi, elektroničke knjige, ilustracije, fotografije, audio i video sadržaj, te stvari poput prikrivenog oglašavanja, igara, te virtualne stvarnosti. Također postoji mogućnost interakcije i sudjelovanja u razgovorima na blogovima, forumima, chat-roomovima i drugi. Sve navedene tehnike oglašavanja i komuniciranja međusobno povezuje činjenica da se organizacije svih vrsta ponašaju kao izdavači, generirajući sadržaj koji su ljudi željni konzumirati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Plazanić, Ivana
Moć oglašavanja na Internetu, 2015., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Plazanić, I. (2015) 'Moć oglašavanja na Internetu', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Plazani\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {internet, ogla\v{s}avanje, marketin\v{s}ke aktivnosti, media plan}, title = {Mo\'{c} ogla\v{s}avanja na Internetu}, keyword = {internet, ogla\v{s}avanje, marketin\v{s}ke aktivnosti, media plan}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Plazani\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {internet, advertising, marketing activities, media planning}, title = {The power of Internet advertising}, keyword = {internet, advertising, marketing activities, media planning}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font