Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256485

Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva


Mihovilić, Ana
Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva
(Identification and motives of mobile banking users)

Autori
Mihovilić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
17.04

Godina
2020

Stranica
96

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
mobilno bankarstvo ; bankarstvo ; digitalizacija banaka ; motivacija potrošača
(mobil banking ; banking ; digitization of banks ; konsumer motivation)

Sažetak
Osnivač Microsofta Bill Gates 1994. godine rekao je „Bankarstvo je nužno, ali banke nisu“. Predvidio je tada u kojem se smjeru kreće tržište bankarskih usluga i što to znači za banke. Danas smo svjedoci ostvarenja tih predviđanja. Banke su kao i sve druge tvrtke ili institucije sudionici i pokretači svjetske ekonomske globalizacije i ne mogu biti imune na sve promjene novog doba. Nekoliko je svjetskih trendova koji utječu na ponovno definiranje bankarskog poslovanja: demografske, društvene, ekonomske i tehnološke promjene. Demografske i društvene u smislu novih generacija odraslih u potpuno novom svijetu s novim potrebama i željama. Ekonomske u smislu pojave novih participanata tržištu i tehnološke u smislu digitalizacije. Svrha ovoga rada je identificirati obilježja korisnika mobilnog bankarstva u Hrvatskoj te definirati tri ključne karakteristike mobilnog bankarstva: fleksibilnost, sigurnost i upravljanje financijama u kontekstu motivacije potrošača. Bankarski sustav sporo se prilagođava novonastalim tržišnim uvjetima i posebice novoj paradigmi u kojoj se banke nužno moraju okrenuti svojim potrošačima. No, prije nego to mogu učiniti moraju ih dobro poznavati. U ovom radu provedeno je istraživanje čiji zadatak je otkriti što motivira potrošače mobilnog bankarstva i kako oni ocjenjuju njegove pojedine aspekte. Rezultati su pokazali da su u Hrvatskoj potrošači mobilnog bankarstva manje zabrinuti za sigurnost mobilnih aplikacija, cijene fleksibilnost aplikacija u odnosu na internetsko i klasično bankarstvo te ocjenjuju da bolje upravljaju svojim financijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mihovilić, Ana
Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Mihovilić, A. (2020) 'Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihovili\'{c}, Ana}, year = {2020}, pages = {96}, keywords = {mobilno bankarstvo, bankarstvo, digitalizacija banaka, motivacija potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva}, keyword = {mobilno bankarstvo, bankarstvo, digitalizacija banaka, motivacija potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihovili\'{c}, Ana}, year = {2020}, pages = {96}, keywords = {mobil banking, banking, digitization of banks, konsumer motivation}, title = {Identification and motives of mobile banking users}, keyword = {mobil banking, banking, digitization of banks, konsumer motivation}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font