Pregled bibliografske jedinice broj: 1256480
Vizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d.
Vizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d., 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog
odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d.
(Visual communications as an integral part of
corporate public relations on the example of the
company Kraš d.d.)
Autori
Šegović, Elvis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
26.02
Godina
2021
Stranica
56
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
vizualna komunikacija ; korporativni odnosi s javnostima ; znakovi ; simboli ; vizualni identitet korporacije
(visual communication ; corporate public relations ; signs ; symbols ; visual identity of corporation)
Sažetak
U diplomskom radu govori se o vizualnoj komunikaciji kao sastavnom dijelu korporativnog komuniciranja s javnošću. Općenito, komunikacija je pojam koji ima cijeli niz definicija, ovisno o grani znanosti koja ga pokušava definirati. To je proces u kojemu pošiljatelj kodira poruku, šalje ju putem kanala primatelju poruke koji ju dekodira. Komunikacija je uspješna ukoliko su primatelji primili i razumjeli poruku. Vizualna komunikacija za razmjenu informacija koristi oko kao primarni alat, a izraze lica, govor tijela i svaki drugi oblik kojim se na neverbalni način može prenijeti poruka, koristi kao medij. Simboli i znakovi koriste se oduvijek u komunikaciji, od davnih crteža u pećinama pa do danas kada se sva suvremena komunikacija oslanja na simbole i znakove. Koristeći se i medijima vizualne komunikacije kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima tvore korporativni identitet ili korporativnu sliku tj. način na koji se korporacija, tvrtka ili poslovanje prezentira javnosti (kao što su korisnici i investitori, ali i zaposlenici). Identitet korporacije čine elementi kojima komuniciramo prema svojim javnostima i to verbalnim identitetom (imenom i sloganom) i vizualnim identitetom (logom, odabirom boja i tipografije).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti