Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256449

Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta


Topić, Nikola
Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti / Zavod za inteligentne transportne sustave, Zagreb


CROSBI ID: 1256449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta
(Influence of Variable Speed Limit and Acceleration Zone Lengths on Urban Motorway Traffic Throughput)

Autori
Topić, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti / Zavod za inteligentne transportne sustave

Mjesto
Zagreb

Datum
14.09

Godina
2022

Stranica
42

Mentor
Ivanjko, Edouard ; Vrbanić, Filip

Ključne riječi
gradske autoceste ; promjenjivo ograničenje brzine ; inteligentni transportni sustavi ; mikroskopska simulacija prometa ; jednostavni proporcionalni regulator promjenjivog ograničenja brzine
(urban motorways ; variable speed limit control ; intelligent transport systems ; microscopic traffic simulation ; simple proportional speed limit controller)

Sažetak
Zbog povećane prijevozne potražnje na gradskim autocestama može doći do nastanka zagušenja. Iz tog razloga se javlja potreba za uvođenjem sustava upravljanja prometom. U svrhu izbjegavanja ili ublažavanja posljedica zagušenja se koristi niz rješenja iz domene inteligentnih transportnih sustava, od kojih su na gradskim autocestama najkorišteniji upravljanje priljevnim tokovima i promjenjivo ograničenje brzine. Fokus ovoga završnoga rada je analiza utjecaja različitih duljina zona promjenjivog ograničenja brzine, kao i različitih duljina zona ubrzanja na učinkovitost jednostavnog proporcionalnog regulatora za promjenjivo ograničenje brzine. Ispitane su različite konfiguracije zona promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja, te njihov utjecaj na protočnost gradskih autocesta korištenjem mikroskopskog simulatora SUMO u scenarijima niskog, srednjeg i visokog prometnog opterećenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2020-02-5042 - Razvoj sustava zasnovanih na učećim agentima za unaprijeđenje upravljanja prometom u gradovima (DLASIUT) (Ivanjko, Edouard, HRZZ - 2020-02) ( CroRIS)
MZO Ustanova-Fakultet prometnih znanosti, Zagreb-ZZFPZ-P1-2020 - Sustav upravljanja prostorno-vremenski promjenjivim ograničenjem brzine u okolini umreženih vozila (Kušić, Krešimir, MZO Ustanova - Pametno prometno rješenje, Znanstvena zaklada Fakulteta prometnih znanosti) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Filip Vrbanić (mentor)

Avatar Url Edouard Ivanjko (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Topić, Nikola
Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti / Zavod za inteligentne transportne sustave, Zagreb
Topić, N. (2022) 'Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti / Zavod za inteligentne transportne sustave, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Topi\'{c}, Nikola}, year = {2022}, pages = {42}, keywords = {gradske autoceste, promjenjivo ograni\v{c}enje brzine, inteligentni transportni sustavi, mikroskopska simulacija prometa, jednostavni proporcionalni regulator promjenjivog ograni\v{c}enja brzine}, title = {Utjecaj duljine zone promjenjivog ograni\v{c}enja brzine i zone ubrzanja na proto\v{c}nost prometa gradskih autocesta}, keyword = {gradske autoceste, promjenjivo ograni\v{c}enje brzine, inteligentni transportni sustavi, mikroskopska simulacija prometa, jednostavni proporcionalni regulator promjenjivog ograni\v{c}enja brzine}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Topi\'{c}, Nikola}, year = {2022}, pages = {42}, keywords = {urban motorways, variable speed limit control, intelligent transport systems, microscopic traffic simulation, simple proportional speed limit controller}, title = {Influence of Variable Speed Limit and Acceleration Zone Lengths on Urban Motorway Traffic Throughput}, keyword = {urban motorways, variable speed limit control, intelligent transport systems, microscopic traffic simulation, simple proportional speed limit controller}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font