Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256441

Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote


Glavičić, Lucija
Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote
(The role of popular culture in influencing beauty standards)

Autori
Glavičić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
26.02

Godina
2021

Stranica
64

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
popularna kultura ; standardi ljepote ; društvene mreže ; samopredodžba ; utjecaj medija
(pop culture ; beauty standards ; social media ; self-image ; media influence)

Sažetak
Ovaj rad se bavi utjecajem popularne kulture na stavove i navike ispitanika u vezi standarda ljepote. Primjenjene su kvalitativne i kvantitativne metode. Provedena je analiza postojeće literature i anketa s prigodnim uzororkom od 249 ispitanika kako bi se odgovorilo na četiri istraživačka pitanja. Rezultati ankete obrađeni su s osnovnim statističkim tehnikama poput aritmetičke sredine i t-testa. Rad je pokazao da su ispitanici svjesni utjecaja koji popularna kultura ima na njihovo poimanje ljepote. Također se zaključilo da ispitanici nisu skloni kupovanju proizvoda ili držanju dijeta kako bi odgovarali tim standardima ljepote. Pronađene su razlike u stavovima na osnovu spola ispitanika iz čega se može iščitati da su žene podložnije negativnom utjecaju popularne kulture od muškaraca, ali ne u svim segmentima kako često nalaže postojeća literatura. Analiza ankete je također utvrdila da se negativan utjecaj popularne kulture i standarda ljepote koji se kroz nju nameću negativnije utječe na ispitanike što više vremena provode na društvenim mrežama. Uz vrijeme provedeno na društvenim mrežama, kao slično negativan faktor se pokazao odabir društvenih mreža kao osnovnog izvora informiranja o aktualnim događajima. Rad zaključuje da bi se daljnja istraživanja mogla fokusirati na utjecaj popularne kulture na većem uzorku u različitim državama jer je većina analiziranih izvora fokusirana na istraživanje unutar jedne države.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Glavičić, Lucija
Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Glavičić, L. (2021) 'Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\v{c}i\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {64}, keywords = {popularna kultura, standardi ljepote, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, samopredod\v{z}ba, utjecaj medija}, title = {Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote}, keyword = {popularna kultura, standardi ljepote, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, samopredod\v{z}ba, utjecaj medija}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\v{c}i\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {64}, keywords = {pop culture, beauty standards, social media, self-image, media influence}, title = {The role of popular culture in influencing beauty standards}, keyword = {pop culture, beauty standards, social media, self-image, media influence}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font