Pregled bibliografske jedinice broj: 1256440
Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama
Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama
(The perception of brand communication in social
media)
Autori
Malčić, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
22.02
Godina
2021
Stranica
62
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
društvene mreže ; brend ; utjecaj ; marketing ; viralnost
(social media ; brand ; influence ; marketing ; virality)
Sažetak
Suživot brendova i marketinga tvori novu simbiozu digitalnog svijeta. U ovom radu taj je odnos opisan u sklopu pet najpopularnijih društvenih mreža današnjice i načina na koji brendovi preko njih komuniciraju sa svojim pratiteljima. Obrađen je koncept viralnosti i influencerstva kao novi trendovi komunikacije koje brendovi pokušavaju iskoristiti za svoju dobrobit. Drugi dio rada odnosi se na provedbu istraživanja putem ankete. Cilj istraživanja je znanstvenom metodom ankete saznati stavove i mišljenja vezane uz percepciju komunikacije brendova na društvenim mrežama kako bi se dobivene rezultate u nastavku moglo opisati, grafički prikazati i analizirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti