Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256440

Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama


Malčić, Matija
Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama
(The perception of brand communication in social media)

Autori
Malčić, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
22.02

Godina
2021

Stranica
62

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
društvene mreže ; brend ; utjecaj ; marketing ; viralnost
(social media ; brand ; influence ; marketing ; virality)

Sažetak
Suživot brendova i marketinga tvori novu simbiozu digitalnog svijeta. U ovom radu taj je odnos opisan u sklopu pet najpopularnijih društvenih mreža današnjice i načina na koji brendovi preko njih komuniciraju sa svojim pratiteljima. Obrađen je koncept viralnosti i influencerstva kao novi trendovi komunikacije koje brendovi pokušavaju iskoristiti za svoju dobrobit. Drugi dio rada odnosi se na provedbu istraživanja putem ankete. Cilj istraživanja je znanstvenom metodom ankete saznati stavove i mišljenja vezane uz percepciju komunikacije brendova na društvenim mrežama kako bi se dobivene rezultate u nastavku moglo opisati, grafički prikazati i analizirati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Malčić, Matija
Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Malčić, M. (2021) 'Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mal\v{c}i\'{c}, Matija}, year = {2021}, pages = {62}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, brend, utjecaj, marketing, viralnost}, title = {Percepcija komunikacije brenda na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, brend, utjecaj, marketing, viralnost}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mal\v{c}i\'{c}, Matija}, year = {2021}, pages = {62}, keywords = {social media, brand, influence, marketing, virality}, title = {The perception of brand communication in social media}, keyword = {social media, brand, influence, marketing, virality}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font