Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256436

Persuazivnost u tržišnom komuniciranju


Majcenić, Tihana
Persuazivnost u tržišnom komuniciranju, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Persuazivnost u tržišnom komuniciranju
(Persuasiveness in marketing communication)

Autori
Majcenić, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
05.03

Godina
2021

Stranica
63

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
persuazija ; komunikacija ; odnosi s javnošću ; publicitet ; oglašavanje
(persuasion ; communication ; public relations ; publicity ; advertising)

Sažetak
U svakom od segmenata rada ukazuje se na važnost persuazivne komunikacije. Persuazija je uvježbana komunikacijska vještina koja se uči i čija primjena čini komunikatora uvjerljivijim. Primjenjuje se s ciljem postizanja boljih osobnih ili poslovnih rezultata te obuhvaća učenje verbalne i neverbalne komunikacije. Ovim radom je prikazan proces nastajanja persuazivne poruke uz osnovne karakteristike uvjeravatelja i primatelja poruke. Uvjeravatelj mora poznavati pravila i vještine interpersonalnog komuniciranja, posjedovati karakteristike dobrog komunikatora te u konačnici biti izvrstan u javnom nastupu. Postoji niz komunikacijskih problema koji se javljaju u procesu razmjene informacija, a rješavanje istih ovisi o vještinama komunikatora, bilo da se radi o osobnom ili poslovnom komuniciranju. Tržišno komuniciranje obuhvaća različite oblike komuniciranja organizacije s javnostima, a u radu je stavljen fokus na oglašavanje, publicitet i odnose s javnošću. Tržišno komuniciranje se odnosi na persuazivno komuniciranje organizacije s potrošačima i potencijalnim kupcima s ciljem utjecanja na njihovo ponašanje. Konačni cilj je da promijenjeno ponašanje potrošača pogoduje prodaji proizvoda ili usluga koje organizacija nudi. Od velike je važnosti upoznati ciljanu publiku i kvalitetnom komunikacijom stvoriti dugoročne poslovne odnose. Provedenim istraživanjem dolazi se do odgovora kako ispitanici percipiraju persuaziju i kakav je stav ispitanika prema komunikatorima koji koriste tehnike uvjeravanja kako bi postigli određene ciljeve.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Rad nije dostupan.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Majcenić, Tihana
Persuazivnost u tržišnom komuniciranju, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Majcenić, T. (2021) 'Persuazivnost u tržišnom komuniciranju', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Majceni\'{c}, Tihana}, year = {2021}, pages = {63}, keywords = {persuazija, komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, publicitet, ogla\v{s}avanje}, title = {Persuazivnost u tr\v{z}i\v{s}nom komuniciranju}, keyword = {persuazija, komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, publicitet, ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Majceni\'{c}, Tihana}, year = {2021}, pages = {63}, keywords = {persuasion, communication, public relations, publicity, advertising}, title = {Persuasiveness in marketing communication}, keyword = {persuasion, communication, public relations, publicity, advertising}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font