Pregled bibliografske jedinice broj: 1256436
Persuazivnost u tržišnom komuniciranju
Persuazivnost u tržišnom komuniciranju, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Persuazivnost u tržišnom komuniciranju
(Persuasiveness in marketing communication)
Autori
Majcenić, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
05.03
Godina
2021
Stranica
63
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
persuazija ; komunikacija ; odnosi s javnošću ; publicitet ; oglašavanje
(persuasion ; communication ; public relations ; publicity ; advertising)
Sažetak
U svakom od segmenata rada ukazuje se na važnost persuazivne komunikacije. Persuazija je uvježbana komunikacijska vještina koja se uči i čija primjena čini komunikatora uvjerljivijim. Primjenjuje se s ciljem postizanja boljih osobnih ili poslovnih rezultata te obuhvaća učenje verbalne i neverbalne komunikacije. Ovim radom je prikazan proces nastajanja persuazivne poruke uz osnovne karakteristike uvjeravatelja i primatelja poruke. Uvjeravatelj mora poznavati pravila i vještine interpersonalnog komuniciranja, posjedovati karakteristike dobrog komunikatora te u konačnici biti izvrstan u javnom nastupu. Postoji niz komunikacijskih problema koji se javljaju u procesu razmjene informacija, a rješavanje istih ovisi o vještinama komunikatora, bilo da se radi o osobnom ili poslovnom komuniciranju. Tržišno komuniciranje obuhvaća različite oblike komuniciranja organizacije s javnostima, a u radu je stavljen fokus na oglašavanje, publicitet i odnose s javnošću. Tržišno komuniciranje se odnosi na persuazivno komuniciranje organizacije s potrošačima i potencijalnim kupcima s ciljem utjecanja na njihovo ponašanje. Konačni cilj je da promijenjeno ponašanje potrošača pogoduje prodaji proizvoda ili usluga koje organizacija nudi. Od velike je važnosti upoznati ciljanu publiku i kvalitetnom komunikacijom stvoriti dugoročne poslovne odnose. Provedenim istraživanjem dolazi se do odgovora kako ispitanici percipiraju persuaziju i kakav je stav ispitanika prema komunikatorima koji koriste tehnike uvjeravanja kako bi postigli određene ciljeve.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Rad nije dostupan.