Pregled bibliografske jedinice broj: 1256435
Utjecaj emotivnih apela na potrošače
Utjecaj emotivnih apela na potrošače, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj emotivnih apela na potrošače
(The impact of emotional appeals on consumers)
Autori
Katalenić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
19.02
Godina
2021
Stranica
53
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
oglašavanje ; emotivni apeli ; emocije ; karakteristike oglasa ; strategije oglašavanja
(advertising ; emotional appeals ; emotions ; charasterictis of advertisements ; advertising strategies)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada usmjeren je na analizu apela u oglašavanju. Cilj je, prije svega, definirati oglašavanje i analizirati apele u oglašavanju, a zatim rezultatima istraživanja prikazati razliku između pozitivnih i negativnih apela te odrediti koji od njih imaju veći utjecaj na izbor potrošača. Uvjeravanje emocijama može se shvatiti kao podloga za kreiranje apela. Emocija je zapravo stanje nagona koja, pobuđena apelom, prethodi određenoj akciji. Glavni cilj je uspostava veze, nakon čega se emocije vrlo lako mogu potaknuti i bez racionalnog razmišljanja. Da bi se proizvod uspio istaknuti u masi drugih proizvoda, vrlo je važno da emocija u tom smjeru bude prepoznata, odnosno da ta ista emocija djeluje na podsvijest potrošača te na taj način privuče njegovu pažnju. Kod odabira emocija vrlo je važno u obzir uzeti ciljanu skupinu, odnosno prilagoditi ju pojedincu i njegovoj kulturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti