Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256435

Utjecaj emotivnih apela na potrošače


Katalenić, Ivan
Utjecaj emotivnih apela na potrošače, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj emotivnih apela na potrošače
(The impact of emotional appeals on consumers)

Autori
Katalenić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
19.02

Godina
2021

Stranica
53

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
oglašavanje ; emotivni apeli ; emocije ; karakteristike oglasa ; strategije oglašavanja
(advertising ; emotional appeals ; emotions ; charasterictis of advertisements ; advertising strategies)

Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada usmjeren je na analizu apela u oglašavanju. Cilj je, prije svega, definirati oglašavanje i analizirati apele u oglašavanju, a zatim rezultatima istraživanja prikazati razliku između pozitivnih i negativnih apela te odrediti koji od njih imaju veći utjecaj na izbor potrošača. Uvjeravanje emocijama može se shvatiti kao podloga za kreiranje apela. Emocija je zapravo stanje nagona koja, pobuđena apelom, prethodi određenoj akciji. Glavni cilj je uspostava veze, nakon čega se emocije vrlo lako mogu potaknuti i bez racionalnog razmišljanja. Da bi se proizvod uspio istaknuti u masi drugih proizvoda, vrlo je važno da emocija u tom smjeru bude prepoznata, odnosno da ta ista emocija djeluje na podsvijest potrošača te na taj način privuče njegovu pažnju. Kod odabira emocija vrlo je važno u obzir uzeti ciljanu skupinu, odnosno prilagoditi ju pojedincu i njegovoj kulturi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Katalenić, Ivan
Utjecaj emotivnih apela na potrošače, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Katalenić, I. (2021) 'Utjecaj emotivnih apela na potrošače', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kataleni\'{c}, Ivan}, year = {2021}, pages = {53}, keywords = {ogla\v{s}avanje, emotivni apeli, emocije, karakteristike oglasa, strategije ogla\v{s}avanja}, title = {Utjecaj emotivnih apela na potro\v{s}a\v{c}e}, keyword = {ogla\v{s}avanje, emotivni apeli, emocije, karakteristike oglasa, strategije ogla\v{s}avanja}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kataleni\'{c}, Ivan}, year = {2021}, pages = {53}, keywords = {advertising, emotional appeals, emotions, charasterictis of advertisements, advertising strategies}, title = {The impact of emotional appeals on consumers}, keyword = {advertising, emotional appeals, emotions, charasterictis of advertisements, advertising strategies}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font