Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256318

Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu


Grčić, Ivana
Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu
(The process of positioning new natural cosmetics brand in the Croatian market)

Autori
Grčić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
24.02

Godina
2020

Stranica
57

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
proces pozicioniranja brenda ; repozicioniranje ; potrošač ; mali proizvođači ; Melli Aromatica
(Melli Aromatica ; brand positioning process ; repositioning ; consumer ; small manufacture)

Sažetak
U centru svih marketinških aktivnosti danas je potrošač, a pozicioniranje brenda na tržište zapravo predstavlja zauzimanje željene pozicije u glavi potrošača. Borba za potencijalnim potrošačima na tržištu je neprekidna. Melli Aromatica mali je proizvođač prirodne i ručno rađene kozmetike koja prolazi kroz proces repozicioniranja u želji da kreira pozitivan imidž poduzeća na hrvatskom tržištu. Zbog kratkotrajne prisutnosti na tržištu i nedovoljno razvijene strategije dosadašnjeg poslovanja, brend će se promatrati kao potpuno nov. Ključno pitanje na koje rad odgovara odnosi se na način na koji je moguće izgraditi i održati pozitivan imidž brenda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ivana Grčić (autor)

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Grčić, Ivana
Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Grčić, I. (2020) 'Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {proces pozicioniranja brenda, repozicioniranje, potro\v{s}a\v{c}, mali proizvo\dja\v{c}i, Melli Aromatica}, title = {Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {proces pozicioniranja brenda, repozicioniranje, potro\v{s}a\v{c}, mali proizvo\dja\v{c}i, Melli Aromatica}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {Melli Aromatica, brand positioning process, repositioning, consumer, small manufacture}, title = {The process of positioning new natural cosmetics brand in the Croatian market}, keyword = {Melli Aromatica, brand positioning process, repositioning, consumer, small manufacture}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font