Pregled bibliografske jedinice broj: 1256318
Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu
Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces pozicioniranja novog brenda prirodne
kozmetike na hrvatskom tržištu
(The process of positioning new natural cosmetics
brand in the Croatian market)
Autori
Grčić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
24.02
Godina
2020
Stranica
57
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
proces pozicioniranja brenda ; repozicioniranje ; potrošač ; mali proizvođači ; Melli Aromatica
(Melli Aromatica ; brand positioning process ; repositioning ; consumer ; small manufacture)
Sažetak
U centru svih marketinških aktivnosti danas je potrošač, a pozicioniranje brenda na tržište zapravo predstavlja zauzimanje željene pozicije u glavi potrošača. Borba za potencijalnim potrošačima na tržištu je neprekidna. Melli Aromatica mali je proizvođač prirodne i ručno rađene kozmetike koja prolazi kroz proces repozicioniranja u želji da kreira pozitivan imidž poduzeća na hrvatskom tržištu. Zbog kratkotrajne prisutnosti na tržištu i nedovoljno razvijene strategije dosadašnjeg poslovanja, brend će se promatrati kao potpuno nov. Ključno pitanje na koje rad odgovara odnosi se na način na koji je moguće izgraditi i održati pozitivan imidž brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica