Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256133

Korporativna reputacija: interdisciplinarna paradigma


Tomšić, Dina
Korporativna reputacija: interdisciplinarna paradigma. Zagreb: Školska knjiga, 2023 (monografija)


CROSBI ID: 1256133 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporativna reputacija: interdisciplinarna paradigma
(Corporate reputation: an interdisciplinary paradigm)

Autori
Tomšić, Dina

Ostali urednici
Levak, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2023

Stranica
336

ISBN
978-953-0-30296-9

Ključne riječi
Korporativna reputacija, e-reputacija, reputacija direktora
(Corporate reputation, e-reputation, CEO reputation)

Sažetak
Reputacija je jedinstveno obilježje svakog poduzeća, njegov potpis, a sažima sve što se o njemu zna. U svojoj biti, reputacija odražava što stakeholderi misle, znaju i osjećaju o poduzeću, u skladu s čime odabiru način kako će se prema njemu ponašati te žele li ili ne žele s njime biti u interakciji. Knjiga je pionirski pothvat integriranog sagledavanja reputacije kao fenomena iz kojeg je proizašla interdisciplinarna reputacijska paradigma, koja pruža originalan i avangardan doprinos razumijevanju korporativne reputacije te strateškom upravljanju njome u današnjem umreženom okruženju. Povezivanjem dosega postojećeg znanja i novih uvida tri međupovezane discipline: strateške perspektive, komunikacijske perspektive te perspektive korporativnog upravljanja, a zatim i njihovom primjenom u proširenome poslovnom kontekstu virtualnog područja djelovanja poduzeća gdje nastaje e-reputacijska dimenzija, stvoren je potpuno nov pogled na reputaciju koji otkriva njezin neprepoznat potencijal u djelotvornosti poduzeća. Reputacijska paradigma usmjerena je i na reputaciju i na poduzeće te na njegovo ponašanje i djelovanje istodobno. Unutar nje prožimaju se spoznaje bihevioralne i socio-kognitivne perspektive reputacijske formacije, koje utkane u multiteorijski okvir otkrivaju zašto su neka poduzeća ocijenjena pozitivnije od drugih i kada rade isto i kada rade različito. S tim saznanjima menadžment poduzeća može proaktivno i agilno upravljati reputacijom u svrhu provedbe odabranih ciljeva i strategija poduzeća, kao i stvaranja vrijednosti za sve stakeholderske skupine te se u tu svrhu koristiti reputacijskim potencijalom. Pri tome je osobito važno prepoznati ulogu i djelovanje korporativne reputacije u procesima korporativnog upravljanja poduzeća, jer se u sklopu njih provode mnoge relacijske aktivnosti važne za ukupnu reputacijsku evaluaciju. Uz navedeno, reputacija moderira odnos interesno-utjecajnih skupina prema poduzeću, pa je tom uvidu, kao i reputaciji kao samoregulirajućem obliku ponašanja i djelovanja poduzeća posvećena posebna pozornost. Ponovno promišljanje i revizija etabliranih teorijskih i praktičnih koncepcija potrebna je s obzirom na činjenicu da su utjecaj digitalizacije i društvenih medija izmijenili kontekst poslovanja i način na koji se stvara reputacija poduzeća. Ključna promjena odnosi se na omogućavanje horizontalne diseminacije informacija iz heterogenih izvora, što stvara iznimnu dinamiku u njihovoj razmjeni, utječući time na promjenu evaluacijskih reprezentacija o reputaciji poduzeća te na stvaranje nove reputacijske dimenzije: e- reputacije. Zato danas bihevioralna, kognitivna i emotivna komponenta uzajamno djeluju u procesu izgradnje i oblikovanja korporativne reputacije, kako na individualnoj i skupnoj, tako i na organizacijskoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Napomena
Knjiga je dostupna na:
https://shop.skolskaknjiga.hr/korporativna-
reputacija-interdisciplinarna-paradigma.html



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays,
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dina Tomšić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Tomšić, Dina
Korporativna reputacija: interdisciplinarna paradigma. Zagreb: Školska knjiga, 2023 (monografija)
Tomšić, D. (2023) Korporativna reputacija: interdisciplinarna paradigma. Zagreb, Školska knjiga.
@book{book, author = {Tom\v{s}i\'{c}, Dina}, collectioneditor = {Levak, Ivana}, year = {2023}, pages = {336}, keywords = {Korporativna reputacija, e-reputacija, reputacija direktora}, isbn = {978-953-0-30296-9}, title = {Korporativna reputacija: interdisciplinarna paradigma}, keyword = {Korporativna reputacija, e-reputacija, reputacija direktora}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Tom\v{s}i\'{c}, Dina}, collectioneditor = {Levak, Ivana}, year = {2023}, pages = {336}, keywords = {Corporate reputation, e-reputation, CEO reputation}, isbn = {978-953-0-30296-9}, title = {Corporate reputation: an interdisciplinary paradigm}, keyword = {Corporate reputation, e-reputation, CEO reputation}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font