Pregled bibliografske jedinice broj: 1256057
Komuniciranje kulturne baštine Dugoreškog kraja
Komuniciranje kulturne baštine Dugoreškog kraja, 2015., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256057 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komuniciranje kulturne baštine Dugoreškog kraja
(Communicating the cultural heritage of the Duga Resa
region)
Autori
Banjavčić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
12.03
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
Komunikacija ; kultura ; kulturna baština ; vizualna komunikacija
(communication ; culture ; culture heritage ; visual communication)
Sažetak
Prepoznati i potom uključiti u svakodnevne životne tijekove kulturnu baštinu kraja od značaja i vrijednosti je za identificiranje identiteta nekoga kraja, njegovih žitelja, ali ujedno je i snažan potencijal koji vodi k gospodarskom razvoju kraja. Posebnu važnost za unapređivanje kulturne baštine kraja ima upravo komunikacija putem web stranice, koja će biti i okosnica ovoga istraživanja. Promatrat će se njen doprinos u podizanju kvalitete sveukupne komunikacije baštine Dugoreškog kraja. Koliko se je, ili bolje da li se je uopće u tome uspjelo? I zašto nije? Bitne značajke novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija u odnosu na starije medije, od kojih je procesiranje velikih količina informacija samo jedna od njih, kao i mogućnost povezivanja kulturne baštine bez obzira na prostorno-vremenska ograničenja mogućnost je koju treba iskoristiti u komunikaciji kulturne baštine. Nadalje, u kontekstu kulturne baštine veliki značaj ima svakako i vizualno komuniciranje. Fotografija u službi komunikacije kulturne baštine, zasigurno je moćno sredstvo. Nematerijalna kulturna baština i njeno prezentiranje kroz manifestacije, predstavljanje kulture života i rada pa sve do konkretne turističke ponude, mogle bi dobro osmišljenom strategijom komunikacije postati osnovni potencijal razvoja kraja i značajan razlog dolaska turista inspiriranih kulturom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti