Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256056

Subliminalne poruke u oglašavanju


Florijanović, Ana
Subliminalne poruke u oglašavanju, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Subliminalne poruke u oglašavanju
(Subliminal messages in advertising)

Autori
Florijanović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
26.02

Godina
2021

Stranica
60

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
subliminalne poruke ; marketing ; reklame ; podsvijest ; potrošač ; oglašavanje
(subliminal massages ; marketing ; commercials ; subconscionus, advertising ; consumer)

Sažetak
Subliminalne poruke predstavljaju mogućnost utjecaja na ljudske misli i osjećaje kroz filmove, glazbu, reklame i slične podražaje bez znanja osobe na koju ti podražaji utječu. Postoji mnogo poznatih kompanija koje koriste upravo subliminalne tj. skrivene poruke u svrhu promocije svojih proizvoda i usluga. Ljudi ih ne mogu svjesno registrirati ni reagirati na njih jer su najčešće planirano umetnute u neki sadržaj koji našem svjesnom umu odvlači pažnju. Naša podsvijest ipak radi u pozadini i šalje nam poruke o informacijama koje je nedavno primila. Ponekad ne razumijemo da ideja koja nam je pala na um nije naša, nego se možda radi o namještenom marketinškom triku. Možemo reći da su subliminalne poruke neka vrsta manipulacije ljudima modernog doba. Mnoga istraživanja dokazala su da se na taj način može utjecati na ljudsko promišljanje, iako ima mnogo neistomišljenika. Zbog sve većeg prisustva medija u našim životima, subliminalne poruke se sve više pojavljuju u našoj svakodnevici. Cilj ovog rada je definirati ulogu subliminalnih poruka u oglašavanju i kroz provedeno istraživanje prikazati koliko su potrošači svjesni o subliminalnim porukama prilikom oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Florijanović, Ana
Subliminalne poruke u oglašavanju, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Florijanović, A. (2021) 'Subliminalne poruke u oglašavanju', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Florijanovi\'{c}, Ana}, year = {2021}, pages = {60}, keywords = {subliminalne poruke, marketing, reklame, podsvijest, potro\v{s}a\v{c}, ogla\v{s}avanje}, title = {Subliminalne poruke u ogla\v{s}avanju}, keyword = {subliminalne poruke, marketing, reklame, podsvijest, potro\v{s}a\v{c}, ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Florijanovi\'{c}, Ana}, year = {2021}, pages = {60}, keywords = {subliminal massages, marketing, commercials, subconscionus, advertising, consumer}, title = {Subliminal messages in advertising}, keyword = {subliminal massages, marketing, commercials, subconscionus, advertising, consumer}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font