Pregled bibliografske jedinice broj: 1256008
ZNAČAJ OPERATIVNOG PLANIRANJA SA SVRHOM OSIGURANJA UNAPREĐENJA PRODAJE
ZNAČAJ OPERATIVNOG PLANIRANJA SA SVRHOM OSIGURANJA UNAPREĐENJA PRODAJE // Nauka i tehnologija, 18 (2023), 119-133 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1256008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZNAČAJ OPERATIVNOG PLANIRANJA SA SVRHOM OSIGURANJA
UNAPREĐENJA PRODAJE
(THE IMPORTANCE OF OPERATIONAL PLANNING WITH THE
PURPOSE OF ENSURING SALES IMPROVEMENT)
Autori
Filipović, Zvonimir ; Bilić, Siniša ; Homoki, Dario
Kolaboracija
International University Travnik in Travnik
Izvornik
Nauka i tehnologija (2303-5188) 18
(2023);
119-133
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
operativno planiranje, unapređenje prodaje, prodajni menadžment
(principle of legality, financial management and control, public administration)
Sažetak
Globalna konkurentnost tržišta, kao nikada prije, toliko je izražena da vrijeme reakcije na interne i eksterne varijacije tržišta mora biti trenutno, u cilju zadržavanja tržišne pozicije, ostvarenja planirane prodaje i kreiranja dodane vrijednosti poduzeća. Menadžment poduzeća jasnom vizijom, kvalitetno strukturiranim strateškim planovima i ključnim idejama detaljno razrađenim u operativnim planovima, kreira preduvjete za trenutne reakcije na specifičnom polju unapređenja prodaje. Unapređenje prodaje, kao ključni alat za kratkoročno povećanje prodaje, rast prihoda, kreiranje dodatne vrijednosti i očuvanje imidža same marke, odnosno poduzeća u cijelosti, zauzima sve značajniju ulogu pri strateškom promišljanju. Operativni planovi unapređenja prodaje što kvalitetnije se moraju implementirati putem prodajne snage na ciljano tržište. Putem prikaza paralelnog pristupa planiranja, dvosmjernog, pristupom top-down i bottom up, spoznat će se gotovo jednaka vrijednost svih dionika procesa planiranja i procesa realiziranja. Motiviranost, educiranost, proaktivnost i asertivnost prodajnog predstavnika kao operativnog izvođača smjernica zadanih operativnim planom unapređenja prodaje postaje komparativna prednost u odnosu na konkurenciju na ciljanom tržištu. U radu se daje teoretski pregled pojma planiranja s aspekta razine planiranja te s posebnim naglaskom na operativno planiranje i operativne planove. Također, radom se želi pokazati tijek procesa unapređenja prodaje, od kreiranja operativnog plana do njegove implementacije na ciljno tržite putem prodajne sile na primjeru jedne regionalne mesne industrije koja je lider u svojoj branši.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Zvonimir Filipović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- SJIF database