Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255990

Život marke


Mulović Trgovac, Ana
Život marke // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godina: Život
Koprivnica, Hrvatska, 2022. str. 100-100 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1255990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Život marke
(The life of the brand)

Autori
Mulović Trgovac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godina: Život / - , 2022, 100-100

ISBN
978-953-7986-56-8

Skup
Festival znanosti 2022. godina: Život

Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 02.05.2022. - 07.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
marka ; izgradnja marke
(brand ; brand building)

Sažetak
U svijetu koji se svakodnevno mijenja životni ciklus marke jednako doživljava promjene. Većina klasičnih maraka evoluirala je zajedno s jedinstvenom proizvodom. U takvom odnosu nemoguće je razdvojiti marku od proizvoda. Danas mnoge marke postoje neovisno od asociranih proizvoda. Strategija marke se razvija usporedno sa životnim ciklusom proizvoda ili usluge. Životni ciklus marke moguće je promatrati kroz aspekte koji uzimaju u obzir faktore marketinškog spleta koji su glavna okosnica predstavljenog rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ana Mulović Trgovac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mulović Trgovac, Ana
Život marke // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godina: Život
Koprivnica, Hrvatska, 2022. str. 100-100 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Mulović Trgovac, A. (2022) Život marke. U: Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godina: Život.
@article{article, author = {Mulovi\'{c} Trgovac, Ana}, year = {2022}, pages = {100-100}, keywords = {marka, izgradnja marke}, isbn = {978-953-7986-56-8}, title = {\v{Z}ivot marke}, keyword = {marka, izgradnja marke}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mulovi\'{c} Trgovac, Ana}, year = {2022}, pages = {100-100}, keywords = {brand, brand building}, isbn = {978-953-7986-56-8}, title = {The life of the brand}, keyword = {brand, brand building}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font