Pregled bibliografske jedinice broj: 1255990
Život marke
Život marke // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godina: Život
Koprivnica, Hrvatska, 2022. str. 100-100 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1255990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Život marke
(The life of the brand)
Autori
Mulović Trgovac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godina: Život
/ - , 2022, 100-100
ISBN
978-953-7986-56-8
Skup
Festival znanosti 2022. godina: Život
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 02.05.2022. - 07.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
marka ; izgradnja marke
(brand ; brand building)
Sažetak
U svijetu koji se svakodnevno mijenja životni ciklus marke jednako doživljava promjene. Većina klasičnih maraka evoluirala je zajedno s jedinstvenom proizvodom. U takvom odnosu nemoguće je razdvojiti marku od proizvoda. Danas mnoge marke postoje neovisno od asociranih proizvoda. Strategija marke se razvija usporedno sa životnim ciklusom proizvoda ili usluge. Životni ciklus marke moguće je promatrati kroz aspekte koji uzimaju u obzir faktore marketinškog spleta koji su glavna okosnica predstavljenog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti