Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255984

Stvaranje kulture brenda


Mulović Trgovac, Ana
Stvaranje kulture brenda // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 28-28 (radionica, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1255984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje kulture brenda
(Building a brand culture)

Autori
Mulović Trgovac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti / - , 2021, 28-28

ISBN
978-953-7986-36-0

Skup
Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti

Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 10.05.2021. - 15.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
brend ; kultura brenda ; izgradnja brenda
(brand ; brand culture ; brand building)

Sažetak
U suvremenom poslovanju brend je vrlo učinkovito oruđe u tržišnoj utakmici. Brend oživljava proizvod, pruža mu značenje i svrhu te mu daje dodanu vrijednost u očima potrošača. Brendovi imaju snažnu emocionalnu vrijednost za potrošače i upravo u tome leži njihova najveća snaga. Upravljanje brendom je složen i zahtjevan proces koji predstavlja više od stvaranja samoga imidža brenda ; upravljanje brendom znači upravljati svakim dodirom klijenta s brendom. Stvoriti željene emocije u svijesti potrošača i ispričati „priču“ o brendu kontinuirani je i zahtjevan proces. U današnjim uvjetima hiperkonkurencije upravljanje brendom je imperativ da bi tvrtka uopće mogla opstati na tržištu. Uspjeh tvrtke u upravljanju brendovima reflektira se i na uspješnost samoga poslovanja tvrtke i na njezinu dobit. Brend je kultura. Nema kultnog brenda bez kulture brenda. Kultura brenda povezuje osnovnu ideju koju ona, odnosno tvrtka želi prenijeti u javnost. Korporativna kultura i vrijednosti tvrtke također moraju biti usklađene s kulturom brenda. Kundeov model religije brenda opisuje kulturu brenda apostrofirajući da ona podrazumijeva veliku uključenost i vrijednost za potrošača čime oni postaju zagovornici i svjedoci brenda.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ana Mulović Trgovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mulović Trgovac, Ana
Stvaranje kulture brenda // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 28-28 (radionica, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Mulović Trgovac, A. (2021) Stvaranje kulture brenda. U: Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti.
@article{article, author = {Mulovi\'{c} Trgovac, Ana}, year = {2021}, pages = {28-28}, keywords = {brend, kultura brenda, izgradnja brenda}, isbn = {978-953-7986-36-0}, title = {Stvaranje kulture brenda}, keyword = {brend, kultura brenda, izgradnja brenda}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mulovi\'{c} Trgovac, Ana}, year = {2021}, pages = {28-28}, keywords = {brand, brand culture, brand building}, isbn = {978-953-7986-36-0}, title = {Building a brand culture}, keyword = {brand, brand culture, brand building}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font