Pregled bibliografske jedinice broj: 1255984
Stvaranje kulture brenda
Stvaranje kulture brenda // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 28-28 (radionica, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1255984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje kulture brenda
(Building a brand culture)
Autori
Mulović Trgovac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti
/ - , 2021, 28-28
ISBN
978-953-7986-36-0
Skup
Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 10.05.2021. - 15.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
brend ; kultura brenda ; izgradnja brenda
(brand ; brand culture ; brand building)
Sažetak
U suvremenom poslovanju brend je vrlo učinkovito oruđe u tržišnoj utakmici. Brend oživljava proizvod, pruža mu značenje i svrhu te mu daje dodanu vrijednost u očima potrošača. Brendovi imaju snažnu emocionalnu vrijednost za potrošače i upravo u tome leži njihova najveća snaga. Upravljanje brendom je složen i zahtjevan proces koji predstavlja više od stvaranja samoga imidža brenda ; upravljanje brendom znači upravljati svakim dodirom klijenta s brendom. Stvoriti željene emocije u svijesti potrošača i ispričati „priču“ o brendu kontinuirani je i zahtjevan proces. U današnjim uvjetima hiperkonkurencije upravljanje brendom je imperativ da bi tvrtka uopće mogla opstati na tržištu. Uspjeh tvrtke u upravljanju brendovima reflektira se i na uspješnost samoga poslovanja tvrtke i na njezinu dobit. Brend je kultura. Nema kultnog brenda bez kulture brenda. Kultura brenda povezuje osnovnu ideju koju ona, odnosno tvrtka želi prenijeti u javnost. Korporativna kultura i vrijednosti tvrtke također moraju biti usklađene s kulturom brenda. Kundeov model religije brenda opisuje kulturu brenda apostrofirajući da ona podrazumijeva veliku uključenost i vrijednost za potrošača čime oni postaju zagovornici i svjedoci brenda.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti