Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255978

Korporativna kultura i korporativno komuniciranje


Rončević, Ante; Mulović Trgovac, Ana
Korporativna kultura i korporativno komuniciranje // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 27-27 (radionica, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1255978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporativna kultura i korporativno komuniciranje
(Corporate culture and corporate communication)

Autori
Rončević, Ante ; Mulović Trgovac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti / - , 2021, 27-27

ISBN
978-953-7986-36-0

Skup
Festival znanosti

Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 10.05.2021. - 15.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
korporativna komunikacija ; korporativna kultura
(corporative communication ; corporate culture)

Sažetak
Najšire poimanje korporativne komunikacije definira komunikaciju koja obuhvaća organizaciju u cjelini. Najvažnija pitanja unutar korporativne komunikacije su dosljednost, koherentnost i jasnoća koja propisuje koordinaciju svih komunikacija. Međutim, nove tržišne tendencije zahtijevaju da korporacije preispitaju svoje strateške akcije i komunikaciju, te da organizacije trebaju proširiti svoju perspektivu integracije s unutarorganizacijskog na holistički pristup, pokrećući procese koji spajaju sve potrebe dionika u razvoj korporativnih strategija. U tom kontekstu, potrebno je preispitati i korporativnu kulturu. Korporativna kultura je ukupnost svih normi, vrijednosti i pristupa razmišljanju koja su vezana uz poduzeće, a koje kao kolektivni orijentacijski sustav utječu na ponašanje zaposlenika u rješavanju problema i time se prikazuje kao vanjsko obilježje korporacije. Korporativna kultura ključna je za uspjeh organizacije. Kultura je način života i rada u poduzeću. Ona je sistem vrijednosti, uvjerenja, običaja unutar neke organizacije, koji su u interakciji s formalnom strukturom proizvodeći norme ponašanja. Predstavlja osobnost odnosno karakter samog poduzeća.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ana Mulović Trgovac (autor)

Avatar Url Ante Rončević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rončević, Ante; Mulović Trgovac, Ana
Korporativna kultura i korporativno komuniciranje // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 27-27 (radionica, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Rončević, A. & Mulović Trgovac, A. (2021) Korporativna kultura i korporativno komuniciranje. U: Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti.
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Ante and Mulovi\'{c} Trgovac, Ana}, year = {2021}, pages = {27-27}, keywords = {korporativna komunikacija, korporativna kultura}, isbn = {978-953-7986-36-0}, title = {Korporativna kultura i korporativno komuniciranje}, keyword = {korporativna komunikacija, korporativna kultura}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Ante and Mulovi\'{c} Trgovac, Ana}, year = {2021}, pages = {27-27}, keywords = {corporative communication, corporate culture}, isbn = {978-953-7986-36-0}, title = {Corporate culture and corporate communication}, keyword = {corporative communication, corporate culture}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font