Pregled bibliografske jedinice broj: 1255978
Korporativna kultura i korporativno komuniciranje
Korporativna kultura i korporativno komuniciranje // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 27-27 (radionica, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1255978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativna kultura i korporativno komuniciranje
(Corporate culture and corporate communication)
Autori
Rončević, Ante ; Mulović Trgovac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti
/ - , 2021, 27-27
ISBN
978-953-7986-36-0
Skup
Festival znanosti
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 10.05.2021. - 15.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
korporativna komunikacija ; korporativna kultura
(corporative communication ; corporate culture)
Sažetak
Najšire poimanje korporativne komunikacije definira komunikaciju koja obuhvaća organizaciju u cjelini. Najvažnija pitanja unutar korporativne komunikacije su dosljednost, koherentnost i jasnoća koja propisuje koordinaciju svih komunikacija. Međutim, nove tržišne tendencije zahtijevaju da korporacije preispitaju svoje strateške akcije i komunikaciju, te da organizacije trebaju proširiti svoju perspektivu integracije s unutarorganizacijskog na holistički pristup, pokrećući procese koji spajaju sve potrebe dionika u razvoj korporativnih strategija. U tom kontekstu, potrebno je preispitati i korporativnu kulturu. Korporativna kultura je ukupnost svih normi, vrijednosti i pristupa razmišljanju koja su vezana uz poduzeće, a koje kao kolektivni orijentacijski sustav utječu na ponašanje zaposlenika u rješavanju problema i time se prikazuje kao vanjsko obilježje korporacije. Korporativna kultura ključna je za uspjeh organizacije. Kultura je način života i rada u poduzeću. Ona je sistem vrijednosti, uvjerenja, običaja unutar neke organizacije, koji su u interakciji s formalnom strukturom proizvodeći norme ponašanja. Predstavlja osobnost odnosno karakter samog poduzeća.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica