Pregled bibliografske jedinice broj: 1255894
Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet diferenciranog poučavanja
Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet diferenciranog poučavanja // Knjiga sažetaka s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Radeka, Igor ; Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 118-119 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1255894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet
diferenciranog poučavanja
(Media Competence of Teachers as a Precondition for
Differentiated Teaching)
Autori
Mališa, Snježana ; Osmančević, Leali
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“
/ Vican, Dijana ; Radeka, Igor ; Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2017, 118-119
ISBN
978-953-331-170-8
Skup
Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno- obrazovnom sustavu
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.10.2017. - 21.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgoj ; medijski odgoj ; mediji ; diferencirana nastava ; djeca ; obrazovanje
(education ; media education ; media ; differentiated classes ; children ; education)
Sažetak
Medijski odgoj jedna je od ključnih kompetencija poučavanja u 21. stoljeću, ali i preduvjeta odgovornog građanstva (Considine, Horton i Moorman, 2009 ; Potter, 2013 ; Hobbs i Jensen, 2013 ; Hobbs, 2016 ; Funk, Kellner i Share, 2016 ; Joanou, 2017). Nastavnici, posebice u osnovnim školama, nositelji su odgoja i obrazovanja djece i mladih te svojim kompetencijama oblikuju pedagoške nastavne procese (Glasser, 1999 ; Darling-Hammond i Bransford, 2005 ; Fraser, 2010 ; Mayer i Alexander, 2011 ; Hattie, 2012). Neujednačenost kompetencija nastavnika izravno utječe na provedbu i kvalitetu cjelokupnoga nastavnog procesa. Ovaj rad dat će detaljan uvid u teorijski okvir temeljen na znanstvenom proučavanju pedagoških modela medijskoga odgoja (Pungente, 1989, 2007 ; Masterman, 1985, 2005 ; Rivoltella, 2008 ; Hobbs, 2011), kao i diferencirane nastave (Tomlinson, 2001 ; Gregory i Chapman, 2004 ; Comoglio, 2006 ; Tomlinson i McTyhe, 2007 ; Tomlinson i Imbeau, 2013) u odgoju djece i mladih kao temeljnom preduvjetu za odgovorno poučavanje i pristup obrazovnim procesima. Cilj rada je na primjerima inovativnih odgojno-obrazovnih metoda pokazati važnost medijskih kompetencija nastavnika za poučavanje djece i mladih u 21. stoljeću, kao i nužnost razvijene kritičke svijesti djece i nastavnika te prepoznavanju kvalitetne uporabe medija kao alata u diferenciranom poučavanju. Rad će uz pregled relevantnih dosadašnjih dostignuća u ovome području ponuditi i pedagoške smjernice za nastavnike te dati vrijedan doprinos odgoju i obrazovanju kao jednoj od najvažnijih društvenih tema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb