Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255894

Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet diferenciranog poučavanja


Mališa, Snježana; Osmančević, Leali
Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet diferenciranog poučavanja // Knjiga sažetaka s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Radeka, Igor ; Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 118-119 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1255894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet diferenciranog poučavanja
(Media Competence of Teachers as a Precondition for Differentiated Teaching)

Autori
Mališa, Snježana ; Osmančević, Leali

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Radeka, Igor ; Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2017, 118-119

ISBN
978-953-331-170-8

Skup
Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno- obrazovnom sustavu

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.10.2017. - 21.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odgoj ; medijski odgoj ; mediji ; diferencirana nastava ; djeca ; obrazovanje
(education ; media education ; media ; differentiated classes ; children ; education)

Sažetak
Medijski odgoj jedna je od ključnih kompetencija poučavanja u 21. stoljeću, ali i preduvjeta odgovornog građanstva (Considine, Horton i Moorman, 2009 ; Potter, 2013 ; Hobbs i Jensen, 2013 ; Hobbs, 2016 ; Funk, Kellner i Share, 2016 ; Joanou, 2017). Nastavnici, posebice u osnovnim školama, nositelji su odgoja i obrazovanja djece i mladih te svojim kompetencijama oblikuju pedagoške nastavne procese (Glasser, 1999 ; Darling-Hammond i Bransford, 2005 ; Fraser, 2010 ; Mayer i Alexander, 2011 ; Hattie, 2012). Neujednačenost kompetencija nastavnika izravno utječe na provedbu i kvalitetu cjelokupnoga nastavnog procesa. Ovaj rad dat će detaljan uvid u teorijski okvir temeljen na znanstvenom proučavanju pedagoških modela medijskoga odgoja (Pungente, 1989, 2007 ; Masterman, 1985, 2005 ; Rivoltella, 2008 ; Hobbs, 2011), kao i diferencirane nastave (Tomlinson, 2001 ; Gregory i Chapman, 2004 ; Comoglio, 2006 ; Tomlinson i McTyhe, 2007 ; Tomlinson i Imbeau, 2013) u odgoju djece i mladih kao temeljnom preduvjetu za odgovorno poučavanje i pristup obrazovnim procesima. Cilj rada je na primjerima inovativnih odgojno-obrazovnih metoda pokazati važnost medijskih kompetencija nastavnika za poučavanje djece i mladih u 21. stoljeću, kao i nužnost razvijene kritičke svijesti djece i nastavnika te prepoznavanju kvalitetne uporabe medija kao alata u diferenciranom poučavanju. Rad će uz pregled relevantnih dosadašnjih dostignuća u ovome području ponuditi i pedagoške smjernice za nastavnike te dati vrijedan doprinos odgoju i obrazovanju kao jednoj od najvažnijih društvenih tema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Leali Osmančević (autor)

Avatar Url Snježana Mališa (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

pedagogija.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mališa, Snježana; Osmančević, Leali
Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet diferenciranog poučavanja // Knjiga sažetaka s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Radeka, Igor ; Luketić, Daliborka ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 118-119 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Mališa, S. & Osmančević, L. (2017) Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet diferenciranog poučavanja. U: Vican, D., Radeka, I., Luketić, D. & Karamatić Brčić, M. (ur.)Knjiga sažetaka s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“.
@article{article, author = {Mali\v{s}a, Snje\v{z}ana and Osman\v{c}evi\'{c}, Leali}, year = {2017}, pages = {118-119}, keywords = {odgoj, medijski odgoj, mediji, diferencirana nastava, djeca, obrazovanje}, isbn = {978-953-331-170-8}, title = {Medijske kompetencije nastavnika kao preduvjet diferenciranog pou\v{c}avanja}, keyword = {odgoj, medijski odgoj, mediji, diferencirana nastava, djeca, obrazovanje}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mali\v{s}a, Snje\v{z}ana and Osman\v{c}evi\'{c}, Leali}, year = {2017}, pages = {118-119}, keywords = {education, media education, media, differentiated classes, children, education}, isbn = {978-953-331-170-8}, title = {Media Competence of Teachers as a Precondition for Differentiated Teaching}, keyword = {education, media education, media, differentiated classes, children, education}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font