Pregled bibliografske jedinice broj: 1255495
UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA POLJOPRIVREDNIH PODUZEĆA
UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA POLJOPRIVREDNIH PODUZEĆA // 23. međunarodni simpozij o kvaliteti, Kvaliteta - jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023. str. 443-461 doi:1052730/TWLE4258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1255495 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA NA
USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH
PROIZVODA POLJOPRIVREDNIH PODUZEĆA
(THE INFLUENCE OF COMMUNICATION SKILLS
ON THE SUCCESS OF SALE OF AGRICULTURAL PRODUCTS)
Autori
Škrlec, Krunoslav ; Šatvar, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
23. međunarodni simpozij o kvaliteti, Kvaliteta - jučer, danas, sutra
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023, 443-461
Skup
23. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 16.03.2022. - 18.03.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacijske vještine, menadžerske vještine, uspješnost prodaje
(communication skills, managerial skills, sales performance)
Sažetak
Tema rada je istražiti te analizirati sve segmente komunikacijskih vještina te njihov utjecaj na uspješnost prodaje. Istraživanje će biti usmjereno prema analizi ključnih parametara uspješnosti prodaje te kako na te parametre utječu komunikacijske vještine. Svrha rada je istražiti u kojoj su mjeri komunikacijske vještine važne za prodajne predstavnike neke tvrtke. Naime, prodajni su predstavnici posrednici između kupca i proizvoda. Kupac koji pokazuje slabiju zainteresiranost za neki proizvod i/ili ga uopće nije mislio kupiti, uz prodajnog predstavnika s visokorazvijenim komunikacijskim vještinama, mogao bi promijeniti mišljenje. Cilj predloženog istraživanja je obrazložiti i predložiti smjernice razvijanja komunikacijskih vještina prodajnih predstavnika s ciljem što boljeg poslovanja matične tvrtke te ukazati na potrebu ulaganja u obrazovanje takvih djelatnika te u unaprjeđivanje menadžerskih vještina važnih za učinkovitu prodaju proizvoda, a posebno u dijelu razine komunikacijskih vještina koje moraju imati takvi kadrovi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Projektni menadžment