Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255347

Primjena predlaboratorijskih aktivnosti u prirodoznanstvenom obrazovanju


Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, Meliha
Primjena predlaboratorijskih aktivnosti u prirodoznanstvenom obrazovanju // Conference Abstracts: 2nd International Scientific Conference of Students of Pedagogy “Pedagogy, Education and Instruction”
Mostar: Faculty Of Science And Education University Of Mostar, 2017. str. 7-8 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1255347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena predlaboratorijskih aktivnosti u prirodoznanstvenom obrazovanju
(Use of prelaboratory activities in natural science education)

Autori
Smerdel, Snježana ; Zejnilagić-Hajrić, Meliha

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Conference Abstracts: 2nd International Scientific Conference of Students of Pedagogy “Pedagogy, Education and Instruction” / - Mostar : Faculty Of Science And Education University Of Mostar, 2017, 7-8

Skup
2nd International Scientific Conference of Students of Pedagogy “Pedagogy, Education and Instruction”

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.11.2017. - 17.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) ; nastava kemije i biologije ; predlaboratorijske aktivnosti ; strategija predučenja
(information and communication technology (ICT) ; prelaboratory activities ; prelearning strategy ; teaching of chemistry and biology)

Sažetak
Kao bitna komponenta svake prirodoznanstvene nastave, laboratorijski rad omogućuje stjecanje znanstvenih vještina kao i provjeru znanstvenih načela u praksi. Očekivanjem od učenika da se uključe u laboratorijske aktivnosti bez nekog oblika prethodne pripreme može rezultirati prilično lošim razumijevanjem, učiniti laboratorijsko iskustvo manje idealnim i dovesti do razvoja negativnih stavova prema radu u laboratoriju. Priprema učenika različitim oblicima predlaboratorijskih aktivnosti trebala bi povećati njihovo razumijevanje onoga što rade s namjerom izbjegavanja scenarija „kuharice“. Provedeno je pilot istraživanje radi utvrđivanja učestalosti primjene predlaboratorijskih aktivnosti u okviru strategije predučenja u poučavanju kemije i biologije u osnovnim i srednjim školama. Na uzorku nastavnika kemije i biologije podijeljenih u dvije grupe prema obrazovnoj razini poučavanja, podaci su prikupljeni anketnim upitnikom te obrađeni deskriptivnom i inferencijalnom statistikom. Rezultati ukazuju na vrlo slabu primjenu predlaboratorijskih aktivnosti u nastavi kemije i biologije. Aktivnosti bez primjene informacijske i komunikacijske tehnologije (kratak razgovor prije eksperimenta, popunjavanje radnih listova) zastupljene su u nešto većoj mjeri od aktivnosti uz primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije, ali nema razlike u primjeni predlaboratorijskih aktivnosti s obzirom na obrazovnu razinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Biologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Snježana Smerdel (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Smerdel, Snježana; Zejnilagić-Hajrić, Meliha
Primjena predlaboratorijskih aktivnosti u prirodoznanstvenom obrazovanju // Conference Abstracts: 2nd International Scientific Conference of Students of Pedagogy “Pedagogy, Education and Instruction”
Mostar: Faculty Of Science And Education University Of Mostar, 2017. str. 7-8 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Smerdel, S. & Zejnilagić-Hajrić, M. (2017) Primjena predlaboratorijskih aktivnosti u prirodoznanstvenom obrazovanju. U: Conference Abstracts: 2nd International Scientific Conference of Students of Pedagogy “Pedagogy, Education and Instruction”.
@article{article, author = {Smerdel, Snje\v{z}ana and Zejnilagi\'{c}-Hajri\'{c}, Meliha}, year = {2017}, pages = {7-8}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), nastava kemije i biologije, predlaboratorijske aktivnosti, strategija predu\v{c}enja}, title = {Primjena predlaboratorijskih aktivnosti u prirodoznanstvenom obrazovanju}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), nastava kemije i biologije, predlaboratorijske aktivnosti, strategija predu\v{c}enja}, publisher = {Faculty Of Science And Education University Of Mostar}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Smerdel, Snje\v{z}ana and Zejnilagi\'{c}-Hajri\'{c}, Meliha}, year = {2017}, pages = {7-8}, keywords = {information and communication technology (ICT), prelaboratory activities, prelearning strategy, teaching of chemistry and biology}, title = {Use of prelaboratory activities in natural science education}, keyword = {information and communication technology (ICT), prelaboratory activities, prelearning strategy, teaching of chemistry and biology}, publisher = {Faculty Of Science And Education University Of Mostar}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font