Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255102

Stupanj sigurnosti i brzina rada kao dodatne psihometrijske mjere uratka u zadatku i testu


Ogresta, Lucija
Stupanj sigurnosti i brzina rada kao dodatne psihometrijske mjere uratka u zadatku i testu, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu / Odsjek za psihologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1255102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stupanj sigurnosti i brzina rada kao dodatne psihometrijske mjere uratka u zadatku i testu
(Confidence level and response time as additional psychometric measures of task and test scores)

Autori
Ogresta, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet u Zagrebu / Odsjek za psihologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
07.12

Godina
2022

Stranica
47

Mentor
Ljubotina, Damir

Ključne riječi
stupanj sigurnosti, brzina rada, točnost odgovora, računalno testiranje
(confidence level, response time, response accuracy, computer-based testing)

Sažetak
Računalno testiranje omogućuje mjerenje dodatnih parametara pri primjeni različitih vrsta psihologijskih testova. Među tim parametrima su stupanj sigurnosti u točnost odgovora i brzina rada. Ovo istraživanje će analizirati opravdanost uključivanja stupnja sigurnosti i brzine rada kao potencijalno korisnih parametara pri konstrukciji testova i vrednovanju individualnih rezultata. Prijašnja istraživanja su potvrdila povezanost stupnja sigurnosti s ukupnim uratkom u testu (Buratti i Allwood, 2012b). Za povezanost brzine rada i ukupnog uratka, istraživanja ne daju jednoznačne zaključke (Troche i Rammsayer, 2005). U ovom istraživanju je na 168 sudionika računalno primijenjen test kognitivnih sposobnosti (Test S). Analize su provedene na razini karakteristika testovnih zadataka te uratka ispitanika u pojedinim zadacima i cijelom testu. Na razini karakteristika zadataka indeks lakoće je pokazao pozitivnu povezanost s prosječnim stupnjem sigurnosti te negativnu povezanost s prosječnom brzinom rada. Analiza na razini ispitanika je pokazala pozitivnu povezanost ukupnog uratka i prosječnog stupnja sigurnosti. Nije nađena povezanost prosječne brzine rada s prosječnim brojem točnih odgovora niti s prosječnim stupnjem sigurnosti u točnost odgovora. Kod regresijske analize, model predikcije je objasnio 68.3% varijance prosječnog stupnja sigurnosti. Model predikcije za brzinu rada nije bio značajan. Iako su potrebne dodatne provjere u budućim istraživanjima, svakako postoji potencijal za uključivanje stupnja sigurnosti i brzine rada u psihometrijsku analizu testovnih rezultata

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Ljubotina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ogresta, Lucija
Stupanj sigurnosti i brzina rada kao dodatne psihometrijske mjere uratka u zadatku i testu, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu / Odsjek za psihologiju, Zagreb
Ogresta, L. (2022) 'Stupanj sigurnosti i brzina rada kao dodatne psihometrijske mjere uratka u zadatku i testu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu / Odsjek za psihologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ogresta, Lucija}, year = {2022}, pages = {47}, keywords = {stupanj sigurnosti, brzina rada, to\v{c}nost odgovora, ra\v{c}unalno testiranje}, title = {Stupanj sigurnosti i brzina rada kao dodatne psihometrijske mjere uratka u zadatku i testu}, keyword = {stupanj sigurnosti, brzina rada, to\v{c}nost odgovora, ra\v{c}unalno testiranje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ogresta, Lucija}, year = {2022}, pages = {47}, keywords = {confidence level, response time, response accuracy, computer-based testing}, title = {Confidence level and response time as additional psychometric measures of task and test scores}, keyword = {confidence level, response time, response accuracy, computer-based testing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font