Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255086

Zrcalo medija


Zrcalo medija / Alić, Sead ; Milković, Marin (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2020 (zbornik)


CROSBI ID: 1255086 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zrcalo medija
(A Mirror of the Media)

Urednik/ci
Alić, Sead ; Milković, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2020

Stranica
212

ISBN
978-953-7986-13-1

Ključne riječi
zrcalo ; medij ; filozofija ; masmedij ; propaganda
(mirror ; medium ; philosophy ; mass media ; propaganda)

Sažetak
Gotovo jedno stoljeće bilo je potrebno da postanemo svjesni snage medija, odnosno masmedija. Propagandna djelatnost prva ju je prepoznala i upregnula u svoja kola. Politika nije čekala nego se pobrinula ozakoniti svoje utjecaje i dopuštati im onoliko slobode koliko je potrebno da bi privid slobode opstao. Kapital je dovoljno rano shvatio da se niske strasti daju unovčiti, a da se u ljudskim dušama, uz ostale, može početi proizvoditi i potreba za slušanjem, čitanjem ili gledanjem onoga što takve niske strasti izaziva. Vrhunac industrijske ere porodio je svoj vrhunski proizvod – ideju industrijaliziranja ljudske svijesti. Rodila se misao da onako kako teče proizvodni proces, kako se na vrpcama proizvode identični proizvodi – da je moguće različitim ‘suvremenim’ tehnikama, proizvoditi svijest koja točno odgovara potrebama naručitelja. Inženjere ljudskih duša zamijenili su moderniji, opremljeniji, interdisciplinarno orijentirani i uvijek dobro financirani proizvođači jednoumlja. Reklamiranje industrijskog proizvoda industrijske ere završava u reklamiranju kao metodi koja izbacuje proizvod. Na mjesto proizvoda dolaze sami stavovi naručitelja za koje se traži da postanu općom voljom, javnošću. Propaganda ljudsku svijest oslobađa savjesti. Ono što je uobičajeno postaje normalno a uobičajeno je samo ono što ćete često sresti u medijima. Na ulazima medijskih kuća ljudi su koji sebe smatraju profesionalcima. Zaboravljaju da i ubojice mogu biti profesionalci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija

Napomena
Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija
Filozofija medija održanog 17. – 20. rujna 2019. u
Zagrebu



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Marin Milković (urednik)

Avatar Url Sead Alić (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Zrcalo medija / Alić, Sead ; Milković, Marin (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2020 (zbornik)
Alić, S. & Milković, M. (ur.) (2020) Zrcalo medija. Zagreb, Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja.
@book{book, year = {2020}, pages = {212}, keywords = {zrcalo, medij, filozofija, masmedij, propaganda}, isbn = {978-953-7986-13-1}, title = {Zrcalo medija}, keyword = {zrcalo, medij, filozofija, masmedij, propaganda}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2020}, pages = {212}, keywords = {mirror, medium, philosophy, mass media, propaganda}, isbn = {978-953-7986-13-1}, title = {A Mirror of the Media}, keyword = {mirror, medium, philosophy, mass media, propaganda}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font