Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255064

Stavovi zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o kompetencijama edukatora u radu s odraslima


Staničić, Elena; Zovko, Anita
Stavovi zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o kompetencijama edukatora u radu s odraslima // Metodički ogledi, 29 (2022), 1; 285-310 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1255064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o kompetencijama edukatora u radu s odraslima
(Attitudes of employees of adult education institutions on the competences of educators in working with adults)

Autori
Staničić, Elena ; Zovko, Anita

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 29 (2022), 1; 285-310

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
edukatori u obrazovanju odraslih, kompetencije
(educators in adult education, competencies)

Sažetak
Uloge edukatora u obrazovanju odraslih kontinuirano se mijenjaju, a sve ih se češće naziva mentorima, savjetnicima, motivatorima i evaluatorima, odnosno ulogama za koje je neminovno posjedovanje širokog spektra generičkih i specifičnih kompetencija. S obzirom na oskudan broj provedenih studija o kompetencijama edukatora u Republici Hrvatskoj, provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja i analiziranja stavova zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o ključnim kompetencijama koje su potrebne za rad s odraslima te utvrđivanja stavova o važnosti pojedinih skupina kompetencija. U istraživanju je sudjelovao 91 ispitanik, a podaci su prikupljeni mrežnim anketiranjem. Rezultati istraživanja sugeriraju da zaposlenici ustanova za obrazovanje odraslih smatraju da je za rad s odraslima potrebno posjedovati društvene kompetencije, kompetencije savjetovanja odraslih polaznika, osmišljavanja i razumijevanja procesa učenja, poučavanja i vrednovanja, kompetencije razvoja obrazovnih programa i korištenja novih tehnologija te kompetencije kontinuiranog profesionalnog razvoja, ali i da razumiju njihovu važnost za proces obrazovanja odraslih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-184 - Kritički diskurs didaktičkih modela i kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih (Zovko, Anita, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anita Zovko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Staničić, Elena; Zovko, Anita
Stavovi zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o kompetencijama edukatora u radu s odraslima // Metodički ogledi, 29 (2022), 1; 285-310 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Staničić, E. & Zovko, A. (2022) Stavovi zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o kompetencijama edukatora u radu s odraslima. Metodički ogledi, 29 (1), 285-310.
@article{article, author = {Stani\v{c}i\'{c}, Elena and Zovko, Anita}, year = {2022}, pages = {285-310}, keywords = {edukatori u obrazovanju odraslih, kompetencije}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {29}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Stavovi zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o kompetencijama edukatora u radu s odraslima}, keyword = {edukatori u obrazovanju odraslih, kompetencije} }
@article{article, author = {Stani\v{c}i\'{c}, Elena and Zovko, Anita}, year = {2022}, pages = {285-310}, keywords = {educators in adult education, competencies}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {29}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Attitudes of employees of adult education institutions on the competences of educators in working with adults}, keyword = {educators in adult education, competencies} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font