Pregled bibliografske jedinice broj: 1255051
Sustav i standardi osiguranja kvalitete u obrazovanju
Sustav i standardi osiguranja kvalitete u obrazovanju // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2022. str. 767-775 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1255051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav i standardi osiguranja kvalitete u
obrazovanju
(Systeam and standards of quality assurance in
education)
Autori
Berlot, Petra ; Zovko, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2022, 767-775
Skup
XIII. međunarodna naučno-stručna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”
Mjesto i datum
Aranđelovac, Srbija, 24.06.2022. - 26.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sustav osiguranja kvalitete, standardi kvalitete, unutarnje i vanjsko vrednovanje
(quality assurance system, quality assurance standards, internal and external evaluation)
Sažetak
Rad je posvećen analizi sustava osiguranja kvalitete obrazovnih organizacija. Navedene su i razrađene tri njegove najvažnije komponente, a to su unutarnje vrjednovanje, vanjsko vrjednovanje i agencije za osiguranje kvalitete. Objašnjava se pojam i značenje nacionalnog sustava za osiguranje kvalitete, ali i pripadajućih kritika kao i načela. Institucijsko osiguranje kvalitete, prije svega, za cilj ima poboljšanje i izgradnju kulture kvalitete. Sustav izgrađuje svaka institucija nezavisno, na načelu supsidijarnosti, u skladu sa svojom misijom i ciljevima. Mehanizmi se odnose na programe, dijelove programa i na cjelokupno institucijsko djelovanje, a temelje se na ishodima. Sustav upravljanja, kada je implementiran u organizaciji, pruža radni okvir unutar kojeg se ostvaruju željeni rezultati promatrane organizacije na efikasan i učinkovit način. U kontekstu nacionalnih sustava osiguranja kvalitete, nacionalni obrazovni standardi predstavljaju instrument kontrole kvalitete i nadgledanja rada škole te omogućuju da se utvrdi u kojoj mjeri je obrazovni sustav ispunio svoju zadaću. Na kraju rada nalazi se rezime komponenti sustava osiguranja kvalitete sa svrhom što jasnijeg prikaza teme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-184 - Kritički diskurs didaktičkih modela i kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih (Zovko, Anita, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Anita Zovko
(autor)