Pregled bibliografske jedinice broj: 125503
Internet - novo poglavlje predizbornih kampanja
Internet - novo poglavlje predizbornih kampanja // Politička misao, 4/99 (1999), 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 125503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet - novo poglavlje predizbornih kampanja
(Internet - New Chapter in Election Campaigns)
Autori
Bebić, Domagoj ; Grbeša, Marijana
Izvornik
Politička misao (0032-3241) 4/99
(1999);
179-191
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Izbori; kampanje; Internet
(Elections; campaigns; Internet)
Sažetak
Pojavom televizije, predizborne kampanje u Americi preusmjeravaju se s teme i programa na image kandidata koji postaje dobro zapakirani proizvod. Najveći odaziv na izbore Amerika bilježi upravo u vremenu pojave ovog medija, no odaziv birača na predsjedničkim izborima osjetno pada u posljednjem desetljeću. Koncentracija na "kako" pospješena karakteristikama televizije kao medija, radije nego na "što", nije polučila apsolutne rezultate, a birači su na invaziju producenata političkog imagea odgovorili glasačkom apstinencijom. Najnovije poglavlje u predizbornim kampanjama otvara Internet. Svojim karakteristikama i brzim širenjem mreže korisnika, novi medij pruža drugačije uvjete komunikacije s biračima i postaje moćno, za sada nedovoljno iskorišteno, oružje u rukama predizbornih stratega.
Izvorni jezik
Engleski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Political Science Abstracts
- International Bibliography of the Social Sciences