Pregled bibliografske jedinice broj: 1254812
Upravljanje pritužbama potrošača
Upravljanje pritužbama potrošača // Suvremena trgovina (Zagreb), 48 (2023), 2; 24-30 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1254812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje pritužbama potrošača
(Consumer complaint management)
Autori
Dunković, Dario ; Marincel Kopinč, Tea ; Dunković, Božica
Izvornik
Suvremena trgovina (Zagreb) (1330-0180) 48
(2023), 2;
24-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
potrošačka pritužba ; zakonske obveze ; prava potrošača ; rješavanje pritužbe ; maloprodavač
(consumer complaint ; regulation ; consumer rights ; complaint management ; retailer)
Sažetak
Jedno od temeljnih prava potrošača je pravo na pritužbu. Maloprodavač je obvezan zaprimiti pritužbu, odgovoriti na nju i dokumentirano sve čuvati određeno vrijeme. Kako bi učinkovito provodio regulatornu obvezu, važno je organizirati sustav upravljanja pritužbama. U pritužbama su naznake operativnih slabosti i vrijedne informacije o poboljšanju tržišnih mogućnosti. U članku se obrađuje formaliziranje pritužbe prema Zakonu o zaštiti potrošača i neke marketinške mogućnosti upravljanja nezadovoljstvom, odnosno pritužbama u okviru potrošačke regulacije (npr. kompenzacija na nastalo nezadovoljstvo).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb