Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1254812

Upravljanje pritužbama potrošača


Dunković, Dario; Marincel Kopinč, Tea; Dunković, Božica
Upravljanje pritužbama potrošača // Suvremena trgovina (Zagreb), 48 (2023), 2; 24-30 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1254812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje pritužbama potrošača
(Consumer complaint management)

Autori
Dunković, Dario ; Marincel Kopinč, Tea ; Dunković, Božica

Izvornik
Suvremena trgovina (Zagreb) (1330-0180) 48 (2023), 2; 24-30

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
potrošačka pritužba ; zakonske obveze ; prava potrošača ; rješavanje pritužbe ; maloprodavač
(consumer complaint ; regulation ; consumer rights ; complaint management ; retailer)

Sažetak
Jedno od temeljnih prava potrošača je pravo na pritužbu. Maloprodavač je obvezan zaprimiti pritužbu, odgovoriti na nju i dokumentirano sve čuvati određeno vrijeme. Kako bi učinkovito provodio regulatornu obvezu, važno je organizirati sustav upravljanja pritužbama. U pritužbama su naznake operativnih slabosti i vrijedne informacije o poboljšanju tržišnih mogućnosti. U članku se obrađuje formaliziranje pritužbe prema Zakonu o zaštiti potrošača i neke marketinške mogućnosti upravljanja nezadovoljstvom, odnosno pritužbama u okviru potrošačke regulacije (npr. kompenzacija na nastalo nezadovoljstvo).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božica Dunković (autor)

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario; Marincel Kopinč, Tea; Dunković, Božica
Upravljanje pritužbama potrošača // Suvremena trgovina (Zagreb), 48 (2023), 2; 24-30 (domaća recenzija, članak, stručni)
Dunković, D., Marincel Kopinč, T. & Dunković, B. (2023) Upravljanje pritužbama potrošača. Suvremena trgovina (Zagreb), 48 (2), 24-30.
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario and Marincel Kopin\v{c}, Tea and Dunkovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, year = {2023}, pages = {24-30}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ka pritu\v{z}ba, zakonske obveze, prava potro\v{s}a\v{c}a, rje\v{s}avanje pritu\v{z}be, maloprodava\v{c}}, journal = {Suvremena trgovina (Zagreb)}, volume = {48}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Upravljanje pritu\v{z}bama potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ka pritu\v{z}ba, zakonske obveze, prava potro\v{s}a\v{c}a, rje\v{s}avanje pritu\v{z}be, maloprodava\v{c}} }
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario and Marincel Kopin\v{c}, Tea and Dunkovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, year = {2023}, pages = {24-30}, keywords = {consumer complaint, regulation, consumer rights, complaint management, retailer}, journal = {Suvremena trgovina (Zagreb)}, volume = {48}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Consumer complaint management}, keyword = {consumer complaint, regulation, consumer rights, complaint management, retailer} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font