Pregled bibliografske jedinice broj: 1254790
Identitet Hrvatske i EU ili suradnih zemalja kroz boje
Identitet Hrvatske i EU ili suradnih zemalja kroz boje // Zbornik sažetaka Festival znanosti 2019. godine: Boje / Hunjet, Anica ; Šarkanj, Bojan ; Mandić, Antonija ; Babić, Neva ; Topolko, Nikolina ; Špoljarić, Paula (ur.).
Varaždin: Sveučilište Sjever, 2020. str. 13-13 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1254790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identitet Hrvatske i EU ili suradnih zemalja kroz boje
(The identity of Croatia and the EU or cooperating countries through colors)
Autori
Hunjet, Anica ; Lukčić, Tina ; Špoljarić, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik sažetaka Festival znanosti 2019. godine: Boje
/ Hunjet, Anica ; Šarkanj, Bojan ; Mandić, Antonija ; Babić, Neva ; Topolko, Nikolina ; Špoljarić, Paula - Varaždin : Sveučilište Sjever, 2020, 13-13
ISBN
978-953-7986-14-8
Skup
Festival znanosti 2019.
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 08.04.2019. - 13.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
vizualni identitet, prepoznatljivost, boje
(visual identity, recognition, colors)
Sažetak
Vizualni element hrvatske prepoznatljivosti čine dva crvena kvadrata (ponekad crveni i plavi kvadrat), a koji su postali sinonim hrvatskog vizualnog identiteta. Crveni i bijeli kvadrati prepoznatljivi su kao isključivo hrvatski u sportu. Prema teoriji Josepha Nyea, imidž zemlje su vrijednosti, kultura, način komuniciranja, moć privlačenja. Pojedina zemlja se može identificirati kao zemlja koju potrošači povezuju s određenim proizvodom ili markom. Upotrebom boja i njihovom dominacijom kroz proizvode moguće je učiniti proizvode prepoznatljivima. Svaka država članica EU ima svoje boje koje ju čine prepoznatljivom te ih koriste kako bi istaknuli podrijetlo proizvoda. Govorimo li o Hrvatskom identitetu to su crvena, bijela i plava ili njihove kombinacije, njima je veća prepoznatljivost hrvatskog identiteta i hrvatskih proizvoda na policama svjetskog tržišta. Posebno treba mladim generacijama usaditi vrijednost nacionalnog identiteta, kako bi u zreloj dobi postali svjesni svih tih vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija