Pregled bibliografske jedinice broj: 1254759
Kultura odijevanja kao način komunikacije
Kultura odijevanja kao način komunikacije // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti / Hunjet, Anica ; Šarkanj, Bojan ; Šamec, Dunja ; Babić, Neva ; Topolko, Nikolina ; Halić, Paula (ur.).
Varaždin: Sveučilište Sjever, 2022. str. 84-84 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1254759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura odijevanja kao način komunikacije
(Dress culture as a way of communication)
Autori
Hunjet, Anica ; Mandarić, Doroteja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti
/ Hunjet, Anica ; Šarkanj, Bojan ; Šamec, Dunja ; Babić, Neva ; Topolko, Nikolina ; Halić, Paula - Varaždin : Sveučilište Sjever, 2022, 84-84
ISBN
978-953-7986-36-0
Skup
Festival znanosti 2021.
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 10.05.2021. - 15.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kultura odijevanja ; komunikacija ; poslovno odijevanje
(dress culture ; communication ; business attire)
Sažetak
Pamet i znanje dvije su visoko cijenjene osobine, no da bi nas netko shvatio ozbiljno u poslovnome svijetu izuzetno je važan prvi dojam pri kojem ključnu ulogu igraju odjeća i držanje. Ovdje će se prikazati odijevanje kao vrsta komunikacije te će se prikazati na koji se način može komunicirati odjećom. Kultura odijevanja dio je naše svakodnevice. Iako je stil odijevanja izraz naše osobnosti, postoje osnovna pravila dobrog odijevanja koja je korisno znati prilikom kupovine i kombiniranja odjeće. U radnom okruženju, u kojem rukovoditelj zauzima primarno mjesto, važnu ulogu u prvom kontaktu sa strankom/studentom zasigurno pripada i boji odjeće. Crna i siva odijela u takvom prostoru daju mirnoću i ističu ozbiljnost i profesionalnost. Poslovno odijevanje može se definirati kroz tri osnovna načela: udobnost, prilagođenost uvjetima rada i primjena materijala koji su lagani za čišćenje i održavanje. Coco Chanel je prva žena koja je oblikovala poslovni kostim emancipirane žene s daškom individualnosti u kreiranju oblika i s modnim dodacima odnosno nakitom. Takozvano poslovno odijelo za ženu sastoji se od košulje, sakoa te suknje ili hlača, a cilj je ujediniti praktičnost, eleganciju i trenutačna modna kretanja, ali sve to u skladu s godinama i zanimanjem. Glavna je poanta istaknuti lijepo, a pritom sakriti nedostatke. Isto tako prezentirat će se Varteks muško odijelo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija