Pregled bibliografske jedinice broj: 1254468
Geografska karta u nastavi Prirode i društva u Republici Hrvatskoj
Geografska karta u nastavi Prirode i društva u Republici Hrvatskoj // 16. Međunarodna naučna konferencija Promena paradigme u obrazovanju i nauci / Feher, Viktor ; Kalmar, Laura ; Raffai, Judit (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2022. str. 168-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1254468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Geografska karta u nastavi Prirode i društva u
Republici Hrvatskoj
(Geographic Map in the Teaching of Nature and Society
in the Republic of Croatia)
Autori
Šlezak, Hrvoje ; Belošević, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
16. Međunarodna naučna konferencija Promena paradigme u obrazovanju i nauci
/ Feher, Viktor ; Kalmar, Laura ; Raffai, Judit - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2022, 168-176
ISBN
978-86-81960-19-6
Skup
Konferencija Promena paradigme u obrazovanju i nauci
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.11.2022. - 04.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Geografska karta, Priroda i društvo, Hrvatska, obrazovanje
(Geographic map, Nature and Society, Croatia, education)
Sažetak
Priroda i društvo interdisciplinarni je nastavni predmet u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj koji se poučava od 1. do 4. razreda. Jedan od glavnih zadataka prirode i društva je uvođenje učenika u snalaženje u prostoru i kartografsko opismenjavanje. Provedeno istraživanje za cilj je imalo na uzorku od 200 učitelja razredne nastave ispitati opremljenost škola geografskim kartama te istražiti probleme s kojima se ispitanici susreću vezanima uz kartografsko opismenjavanje učenika i korištenje geografske karte u nastavi prirode i društva. Rezultati istraživanja ukazuju na problem neopremljenosti škola geografskim kartama među kojima se ističe nedostatak geografskih karata užeg i šireg zavičajnog prostora. Rezultati također upućuju na razlike u kartografskom poučavanju s obzirom na određena sociodemografska obilježja ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)