Pregled bibliografske jedinice broj: 1254288
Haiku mat - projektni put
Haiku mat - projektni put // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija ENTER2 - obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2022. (poster, domaća recenzija, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 1254288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Haiku mat - projektni put
(Haiku mat - project path)
Autori
Gotovac, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija ENTER2 - obrazovanje i povezane industrije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 02.12.2022. - 03.12.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
projektna nastava ; matematičke kompetencije ; matematički pojam ; haiku
(project based learning ; mathematical competences ; mathematical term ; haiku)
Sažetak
Haiku mat kratica je naziva projekta O matematičkim pojmovima na "haiku način" koji je imao za cilj potaknuti studente na dublje promišljanje matematičkih pojmova korištenjem pristupa uranjanja u materiju stvaranjem haiku poezije, podići njihovu svjesnost o sveprisutnosti matematike te pobuditi kreativnost studenata. U sklopu projektnog zadatka trebalo je osmisliti haiku pjesmu na temu matematičkog pojma odabranog po vlastitom izboru i popratiti je fotografijom. Kroz ovo će se postersko izlaganje predstaviti navedeni pristup i rezultati primjene toga pristupa. Haiku pjesme, popraćene fotografijama, rezultat su poniranja studenata u matematičku materiju. Posterskim izlaganjem obuhvaćene su i različite prezentacije projekta Haiku mat, multimedijalni prikaz izložbe fotografija i haiku pjesama studenata Kemijsko-tehnološkog fakulteta u Splitu, te mala zbirka haiku poezije Matematika i haiku - trenutak zagrljaja koja sadrži i osvrte znanstvenika i stručnjaka različitih profila o uradcima studenata. Sudionici će ovim posterskim izlaganjem dobiti uvid u interdisciplinarni pristup uranjanja u materiju koji će moći koristiti u svome radu u svrhu unaprjeđenje kompetencija (znanja, vještina i stavova) učenika, odnosno studenata, neovisno o kojoj se obrazovnoj razini i nastavnom predmetu radi. Nastavnici matematike moći će i direktno primijeniti spomenutu zbirku haiku poezije kao motivacijsko sredstvo u nastavi matematike, ali i kao sredstvo za unaprjeđivanje matematičkih kompetencija kroz analizu radova i diskusiju o njima, te usporedbu uradaka različitih autora koji promatraju isti matematički pojam.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija