Pregled bibliografske jedinice broj: 1254287
Uloga afektivnih faktora u učenju stranog jezika
Uloga afektivnih faktora u učenju stranog jezika // Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje, 27 (2022), 1-3; 64-71 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1254287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga afektivnih faktora u učenju stranog jezika
(The role of affective factors in foreign language
learning)
Autori
Glavaš, Olivera
Izvornik
Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje (2806-9617) 27
(2022), 1-3;
64-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
strani jezik, afektivni faktori, afektivni filtar
(foreign language, affective factors, affective filter)
Sažetak
U posljednjih 40 godina učinkovitost u učenju stranog jezika ne odnosi se samo na kognitivne sposobnosti osobe koja jezik uči, već se smatra da se tijekom učenja jezika aktiviraju i kognitivne i afektivne kvalitete učenika. Ovaj rad istražuje ulogu afektivnih faktora na proces učenja stranog jezika. Nabrajaju se afektivni faktori u učenju stranog jezika te njihov utjecaj na proces usvajanja jezika. Nadalje, objašnjava se hipoteza o afektivnom filteru te se ista od strane nekolicine autora opovrgava. Na kraju se donose zaključci na koji način je moguće spriječiti i ublažiti negativan utjecaj afektivnih faktora na učenike pri učenju stranog jezika i daju se konkretni savjeti nastavnicima kako to ostvariti i olakšati učenicima proces učenja stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija