Pregled bibliografske jedinice broj: 1253941
FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME
FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME // FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27 (2015), 1; 222-227 (nije recenziran, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 1253941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME
Autori
Opašić, Maja
Izvornik
FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja (1848-9680) 27
(2015), 1;
222-227
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
jezik reklama ; jezične strategije ; Diana Stolac ; Anastazija Vlastelić
Sažetak
Prikazuje se knjiga Jezik reklama dviju hrvatskih kroatistica – Diane Stolac i Anastazije Vlastelić, zahvaljujući kojoj je hrvatska jezikoslovna literatura dobila prvu knjigu u cijelosti posvećenu jezičnoj sastavnici reklama. Knjiga je rezultat višegodišnjega istraživanja jezika reklama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus