Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1253926

Utjecaj različitih prikaza proizvoda na ambalaži na percepciju kvalitete


Štrok, Domagoj; Kovačević, Dorotea; Brozović, Maja
Utjecaj različitih prikaza proizvoda na ambalaži na percepciju kvalitete // Printing & Design 2022 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2022. str. 11-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1253926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj različitih prikaza proizvoda na ambalaži na percepciju kvalitete
(The influence of packaging product presentation on expected quality)

Autori
Štrok, Domagoj ; Kovačević, Dorotea ; Brozović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Printing & Design 2022 / Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2022, 11-15

Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2022

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.05.2022. - 12.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ambalaža ; grafički dizajn ; percepcija kvalitete ; preferencije ; čaj
(packaging ; graphic design ; perceived quality ; preferences ; tea)

Sažetak
Dizajn ambalaže može značajno utjecati na dojam potencijalnog kupca o proizvodu koji se u njoj nalazi. Dosadašnja istraživanja pokazala su da manipulacije slikovnim i tekstualnim elementima na ambalaži mogu rezultirati utjecajem na potrošače kroz percepciju očekivane kvalitete proizvoda i motivirati ga na odluku o kupnji proizvoda. Stoga se u radu ispituje kako na percepciju kvalitete utječu dominantni vizualni elementi na ambalaži na primjeru proizvoda široke potrošnje. Provedena je anketa u kojoj je sudjelovalo 117 ispitanika. Ispitanicima su prikazani različito dizajnirani uzorci ambalaže za čaj na kojima se u funkciji nezavisne varijable mijenjao prikaz proizvoda. Prikazi su varirali prema nivou figuracije (fotografija i ilustracija), strukturi vizualnih elemenata (fotografija i tekst) i načinu prezentacije proizvoda (prikaz sastojka i prikaz proizvoda spremnog za konzumaciju). Dobiveni rezultati pokazali su kako se čajevi čija ambalaža sadrži prikaz proizvoda spremnog za konzumaciju percipiraju kvalitetnijima. Za razliku od tekstualnog i ilustracijskog prikaza, utvrđeno je da fotografija stvara pozitivan utjecaj na očekivanu kvalitetu proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dorotea Kovačević (autor)

Avatar Url Maja Brozović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.tiskarstvo.net

Citiraj ovu publikaciju:

Štrok, Domagoj; Kovačević, Dorotea; Brozović, Maja
Utjecaj različitih prikaza proizvoda na ambalaži na percepciju kvalitete // Printing & Design 2022 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2022. str. 11-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Štrok, D., Kovačević, D. & Brozović, M. (2022) Utjecaj različitih prikaza proizvoda na ambalaži na percepciju kvalitete. U: Žiljak Gršić, J. (ur.)Printing & Design 2022.
@article{article, author = {\v{S}trok, Domagoj and Kova\v{c}evi\'{c}, Dorotea and Brozovi\'{c}, Maja}, editor = {\v{Z}iljak Gr\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2022}, pages = {11-15}, keywords = {ambala\v{z}a, grafi\v{c}ki dizajn, percepcija kvalitete, preferencije, \v{c}aj}, title = {Utjecaj razli\v{c}itih prikaza proizvoda na ambala\v{z}i na percepciju kvalitete}, keyword = {ambala\v{z}a, grafi\v{c}ki dizajn, percepcija kvalitete, preferencije, \v{c}aj}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}trok, Domagoj and Kova\v{c}evi\'{c}, Dorotea and Brozovi\'{c}, Maja}, editor = {\v{Z}iljak Gr\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2022}, pages = {11-15}, keywords = {packaging, graphic design, perceived quality, preferences, tea}, title = {The influence of packaging product presentation on expected quality}, keyword = {packaging, graphic design, perceived quality, preferences, tea}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font