Pregled bibliografske jedinice broj: 125383
Učenje stranoga jezika u ranoj školskoj dobi jučer, danas i sutra
Učenje stranoga jezika u ranoj školskoj dobi jučer, danas i sutra // Dijete i jezik danas / Petrović, Elvira i suradnici (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayer - Visoka učiteljska škola, 2002. str. 148-155 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 125383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje stranoga jezika u ranoj školskoj dobi jučer, danas i sutra
(Early foreign language learning: yesterday, today and tomorrow)
Autori
MIhaljević Djigunović, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas
/ Petrović, Elvira i suradnici - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayer - Visoka učiteljska škola, 2002, 148-155
Skup
Dijete i jezik danas
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 29.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
optimalna dob; afektivni faktori; strategije učenja; istraživanje procesa usvajanja drugoga jezika
(optimal age; affective factor; learning strategy; SLA research)
Sažetak
U članku se učenje stranoga jezika u ranoj školskoj dobi razmatra s dijakronijskog i sinkronijskog stajališta. Iznose se i komentiraju relevantne teorijske spoznaje i iskustva iz nastavne prakse u različitim sredinama američkog i europskog društveno-kulturnog konteksta. Opisuju se neki nalazi hrvatskih istraživanja ranog učenja stranog jezika. U zadnjem dijelu članka definiraju se prodručja koja zahtijevaju daljnja istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija