Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1253609

Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda


Ogrinec, Tjaša; Hajdek, Krunoslav; Hajdek, Martina
Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda // Printing & Design 2022 / Gršić Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2022. str. 40-49 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1253609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda
(The influence of the visual domain in product design)

Autori
Ogrinec, Tjaša ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Printing & Design 2022 / Gršić Žiljak, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2022, 40-49

Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2022

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.05.2022. - 12.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dizajn proizvoda ; vizualna domena ; vizualni utjecaj
(product design ; visual domain ; visual impact)

Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti reakciju potrošača na vizualni oblik proizvoda u kontekstu integriranog konceptualnog okvira. Naglasak je stavljen na estetske, semantičke i simboličke aspekte psiholoških odgovora na dizajn. Svi aspekti odgovora prikazani su kao završna faza u procesu komunikacije između projektantskog tima i potrošača. Najbitniji cilj je informirati i pobliže objasniti važnost o vizualnim utjecajima na potrošače kod dizajna proizvoda koje je potrebno i koje bi svaki dizajner proizvoda trebao posjedovati te razvijati i primjenjivati tokom svoje karijere.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Martina Hajdek (autor)

Avatar Url Krunoslav Hajdek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.tiskarstvo.net

Citiraj ovu publikaciju:

Ogrinec, Tjaša; Hajdek, Krunoslav; Hajdek, Martina
Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda // Printing & Design 2022 / Gršić Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2022. str. 40-49 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ogrinec, T., Hajdek, K. & Hajdek, M. (2022) Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda. U: Gršić Žiljak, J. (ur.)Printing & Design 2022.
@article{article, author = {Ogrinec, Tja\v{s}a and Hajdek, Krunoslav and Hajdek, Martina}, editor = {Gr\v{s}i\'{c} \v{Z}iljak, J.}, year = {2022}, pages = {40-49}, keywords = {dizajn proizvoda, vizualna domena, vizualni utjecaj}, title = {Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda}, keyword = {dizajn proizvoda, vizualna domena, vizualni utjecaj}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ogrinec, Tja\v{s}a and Hajdek, Krunoslav and Hajdek, Martina}, editor = {Gr\v{s}i\'{c} \v{Z}iljak, J.}, year = {2022}, pages = {40-49}, keywords = {product design, visual domain, visual impact}, title = {The influence of the visual domain in product design}, keyword = {product design, visual domain, visual impact}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font