Pregled bibliografske jedinice broj: 1253609
Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda
Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda // Printing & Design 2022 / Gršić Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2022. str. 40-49 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1253609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj vizualne domene u dizajnu proizvoda
(The influence of the visual domain in product design)
Autori
Ogrinec, Tjaša ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Printing & Design 2022
/ Gršić Žiljak, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2022, 40-49
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2022
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.05.2022. - 12.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dizajn proizvoda ; vizualna domena ; vizualni utjecaj
(product design ; visual domain ; visual impact)
Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti reakciju potrošača na vizualni oblik proizvoda u kontekstu integriranog konceptualnog okvira. Naglasak je stavljen na estetske, semantičke i simboličke aspekte psiholoških odgovora na dizajn. Svi aspekti odgovora prikazani su kao završna faza u procesu komunikacije između projektantskog tima i potrošača. Najbitniji cilj je informirati i pobliže objasniti važnost o vizualnim utjecajima na potrošače kod dizajna proizvoda koje je potrebno i koje bi svaki dizajner proizvoda trebao posjedovati te razvijati i primjenjivati tokom svoje karijere.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica