Pregled bibliografske jedinice broj: 1253543
Aktivno i kreativno učenje i njihova primjena u suvremenoj nastavi glazbe
Aktivno i kreativno učenje i njihova primjena u suvremenoj nastavi glazbe // Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju
Kosovska Mitrovica, Kosovo, 2022. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1253543 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivno i kreativno učenje i njihova primjena u
suvremenoj nastavi glazbe
(Active and creative learning and their application
in contemporary music teaching)
Autori
Svalina, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju
/ - , 2022
Skup
Treći međunarodni naučni skup Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju, u organizaciji Fakulteta umetnosti Univerziteta u Prištini sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici
Mjesto i datum
Kosovska Mitrovica, Kosovo, 22.12.2022. - 23.12.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suvremena nastava glazbe, aktivno učenje, kreativno izražavanje učenika
(contemporary music teaching, active learning, creative expression of students)
Sažetak
Iako bi bilo logično da je tradicionalna nastava stvar prošlosti, a moderna nastava dio naše stvarnosti, brojni radovi objavljeni na tu temu u posljednjih nekoliko desetljeća pokazuju da to nije baš tako. Dominantna uloga nastavnika u nastavnom procesu, frontalni oblik rada i način usmenog izlaganja najčešće se ističu kao bitna obilježja tradicionalne nastave, dok su bitna obilježja suvremene nastave stavljanje učenika u središte nastavnog procesa i poticanje učenika na aktivno i kreativno mišljenje i izražavanje. U ovom izlaganju bit će više riječi o tradicionalnoj i suvremenoj nastavi, ali s naglaskom na nastavu glazbe i njezine karakteristike. Prikazat će se radovi glazbenih pedagoga koji su do sada razmatrali ovu temu te će se utvrditi ima li današnja glazbena nastava više obilježja tradicionalne ili suvremene nastave. Također će pokazati koje pristupe mogu koristiti učitelji glazbe koji odluče staviti veći naglasak na aktivno i kreativno učenje i poučavanje. Detaljnije će biti opisane pojedinačne strategije aktivnog učenja koje se mogu primijeniti u nastavi glazbe u općeobrazovnim i glazbenim školama te aktivnosti koje najuspješnije potiču učenike na kreativno glazbeno izražavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesna Svalina
(autor)