Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1253533

Školska kultura i učenje aktivnog građanstva - konceptualna analiza


Vahtar, Dorijan
Školska kultura i učenje aktivnog građanstva - konceptualna analiza // Učenje izvan okvira - vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1253533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školska kultura i učenje aktivnog građanstva - konceptualna analiza
(School culture and learning for active citizenship – conceptual analysis)

Autori
Vahtar, Dorijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Učenje izvan okvira - vrijednosti i kontroverze učenja novog doba

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.11.2022. - 05.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Aktivno građanstvo ; Građanski odgoj i obrazovanje ; Građanska kompetencija ; Školska kultura
(active citizenship ; citizenship education ; citizenship competence ; school culture)

Sažetak
U radu je predstavljen razvoj koncepta aktivnog, odnosno, demokratskog građanstva u okviru obrazovnih politika Vijeća Europe i Europske unije te značaj demokratske školske kulture za razvijanje građanske kompetencije učenika unutar formalnog sustava odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dorijan Vahtar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vahtar, Dorijan
Školska kultura i učenje aktivnog građanstva - konceptualna analiza // Učenje izvan okvira - vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Vahtar, D. (2022) Školska kultura i učenje aktivnog građanstva - konceptualna analiza. U: Učenje izvan okvira - vrijednosti i kontroverze učenja novog doba.
@article{article, author = {Vahtar, Dorijan}, year = {2022}, keywords = {Aktivno gra\djanstvo, Gra\djanski odgoj i obrazovanje, Gra\djanska kompetencija, \v{S}kolska kultura}, title = {\v{S}kolska kultura i u\v{c}enje aktivnog gra\djanstva - konceptualna analiza}, keyword = {Aktivno gra\djanstvo, Gra\djanski odgoj i obrazovanje, Gra\djanska kompetencija, \v{S}kolska kultura}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vahtar, Dorijan}, year = {2022}, keywords = {active citizenship, citizenship education, citizenship competence, school culture}, title = {School culture and learning for active citizenship – conceptual analysis}, keyword = {active citizenship, citizenship education, citizenship competence, school culture}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font