Pregled bibliografske jedinice broj: 1253533
Školska kultura i učenje aktivnog građanstva - konceptualna analiza
Školska kultura i učenje aktivnog građanstva - konceptualna analiza // Učenje izvan okvira - vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1253533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školska kultura i učenje aktivnog građanstva -
konceptualna analiza
(School culture and learning for active citizenship –
conceptual analysis)
Autori
Vahtar, Dorijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Učenje izvan okvira - vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.11.2022. - 05.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
Aktivno građanstvo ; Građanski odgoj i obrazovanje ; Građanska kompetencija ; Školska kultura
(active citizenship ; citizenship education ; citizenship competence ; school culture)
Sažetak
U radu je predstavljen razvoj koncepta aktivnog, odnosno, demokratskog građanstva u okviru obrazovnih politika Vijeća Europe i Europske unije te značaj demokratske školske kulture za razvijanje građanske kompetencije učenika unutar formalnog sustava odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)