Pregled bibliografske jedinice broj: 1252869
Ekološka radionica za srednjoškolce u sklopu projekta "S HEP-om do razumijevanja požara i njegovog utjecaja na okoliš" kao model edukacije iz zaštite prirode i okoliša
Ekološka radionica za srednjoškolce u sklopu projekta "S HEP-om do razumijevanja požara i njegovog utjecaja na okoliš" kao model edukacije iz zaštite prirode i okoliša // Glasilo Future, 5 (2022), 5-6; 45-59 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1252869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekološka radionica za srednjoškolce u sklopu
projekta "S HEP-om do razumijevanja požara i
njegovog utjecaja na okoliš" kao model edukacije
iz zaštite prirode i okoliša
(Ecological workshop on the topic of fire for high
school students as part of the project "With HEP
to understand fire and its impact on the
environment" as a model of education in nature and
environmental protection)
Autori
Šujica, Ana ; Španjol, Željko ; Dorbić, Boris
Izvornik
Glasilo Future (2623-6575) 5
(2022), 5-6;
45-59
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
požari, radionica, edukacija učenika, ekonomska škola, Šibenik.
(fires, workshop, student education, economic school, Šibenik.)
Sažetak
Na području grada Šibenika požari otvorenih područja su vrlo česti, naročito u toplijem dijelu godine.Isti uzrokuju velike štete na stablima i drvnoj masi, a zahtijevaju i troškove sanacije i obnove nakon požara itd. Upravo zbog navedenog, a u cilju buduće prevencije i zaštite potrebno je obrazovati i mlađe naraštaje. U radu je prikazana metodologija i struktura ekološke radionice iz tematike požara za srednjoškolce u sklopu projekta "S HEP-om do razumijevanja požara i njegovog utjecaja na okoliš". Ista će biti korisna kao model za neke slične edukacije iz zaštite prirode i okoliša. Rezultati evaluacije radionice mogu se koristiti za povećanje broja edukacija vezanih na navedenu tematiku jer se utvrdilo da je tematika poznata, aktualna i zanimljiva. Ovakav tip interaktivnih i donekle neformalnih radionica potiče učenike na interes prema tematici, kritički osvrt i kreativnost. Bilo bi poželjno osmisliti i realizirati sličnu, ali činjenično i metodološki prilagođenu radionicu i za učenike osnovnih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Šumarstvo
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- GLOBAL HEALTH