Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252619

Igrifikacija hrvatskoga mrežnog rječnika


Mihaljević, Josip
Igrifikacija hrvatskoga mrežnog rječnika. Zagreb: Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2022 (monografija)


CROSBI ID: 1252619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igrifikacija hrvatskoga mrežnog rječnika
(Gamification of the Croatian Web Dictionary)

Autori
Mihaljević, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ)

Grad
Zagreb

Godina
2022

Stranica
374

ISBN
9789538390036

Ključne riječi
model igrifikacije ; razvoj igara ; učenje temeljeno na igri ; igrifikacija ; leksikografija ; mrežni rječnici
(conceptual framework ; game development ; game-based learning ; gamification ; web dictionary ; lexicography)

Sažetak
Knjiga Igrifikacija hrvatskoga mrežnog rječnika temelji se na doktorskome radu Konceptualni okvir igrifikacije hrvatskoga mrežnoga rječnika. Mentorice doktorskoga rada bile su Lana Hudeček, znanstvena savjetnica u trajnome zvanju iz Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje i Petra Bago, docentica na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti. Istraživanja su najvećim dijelom provedena na projektu Hrvatski mrežni rječnik – Mrežnik, voditeljice Lane Hudeček, koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost od 1. ožujka 2017. do 31. srpnja 2021. Autor je sudjelovao u svim fazama rada na Mrežniku, što mu je omogućilo sveobuhvatan uvid u mogućnosti povezivanja obrazovnih igara s mrežnim rječnicima. Autor je sudjelovao i u COST akcijama European Network for Combining Language Learning with Crowdsourcing Techniques (enetCollect) i European Network for Game Theory. Praktično istraživanje prikazano u knjizi provedeno je tijekom pandemije bolesti COVID-19 na Croaticumu – Centru za hrvatski kao drugi i strani jezik na mreži. Doktorski je rad u ovoj knjizi proširen novijim autorovim istraživanjima, neki su podatci posuvremenjeni, a neka su poglavlja (iscrpna statistička i terminološka analiza) iz doktorskoga rada izostavljena. Dosad nisu provedena iscrpnija istraživanja o tome kako se može igrificirati rječnička ili leksikografska građa. Posebno ne postoji nijedan rad koji bi se bavio mogućnostima igrifikacije rječnika hrvatskoga jezika. Ova je knjiga prikaz istraživanja igrifikacije mrežnoga rječnika provedenih u okviru projekta Hrvatski mrežni rječnik – Mrežnik i poticaj za daljnja istraživanja igrifikacije leksikografskih djela. Rezultat istraživanja izrada je konceptualnoga okvira igrifikacije hrvatskoga mrežnog rječnika. Taj se konceptualni okvir može primijeniti i na igrifikaciju ostalih leksikografskih djela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2016-06-2141 - Hrvatski mrežni rječnik (MREŽNIK) (Hudeček, Lana, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Mihaljević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Josip
Igrifikacija hrvatskoga mrežnog rječnika. Zagreb: Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2022 (monografija)
Mihaljević, J. (2022) Igrifikacija hrvatskoga mrežnog rječnika. Zagreb, Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ).
@book{book, author = {Mihaljevi\'{c}, Josip}, year = {2022}, pages = {374}, keywords = {model igrifikacije, razvoj igara, u\v{c}enje temeljeno na igri, igrifikacija, leksikografija, mre\v{z}ni rje\v{c}nici}, isbn = {9789538390036}, title = {Igrifikacija hrvatskoga mre\v{z}nog rje\v{c}nika}, keyword = {model igrifikacije, razvoj igara, u\v{c}enje temeljeno na igri, igrifikacija, leksikografija, mre\v{z}ni rje\v{c}nici}, publisher = {Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ)}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Mihaljevi\'{c}, Josip}, year = {2022}, pages = {374}, keywords = {conceptual framework, game development, game-based learning, gamification, web dictionary, lexicography}, isbn = {9789538390036}, title = {Gamification of the Croatian Web Dictionary}, keyword = {conceptual framework, game development, game-based learning, gamification, web dictionary, lexicography}, publisher = {Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font