Pregled bibliografske jedinice broj: 1252596
Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit
Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit // Zbornik radova - Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja / Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko (ur.).
Moslavačka Slatina: Vimal Akademija, 2023. str. 107-119 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1252596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija posjetitelja integrirane marketinške
komunikacije Parka prirode Velebit
(Visitors' Perception of Integrated Marketing
Communication of Nature Park Velebit)
Autori
Čuić Tanković, Ana ; Perišić Prodan, Marina ; Miličević, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova - Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja
/ Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko - Moslavačka Slatina : Vimal Akademija, 2023, 107-119
Skup
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma RRT 2022
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska ; Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 24.11.2022. - 25.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integrirana marketinška komunikacija ; Park prirode Velebit, zadovoljstvo posjetitelja
(integrated marketing communication ; Nature park Velebit, visitors satisfaction)
Sažetak
Efikasna marketinška komunikacija rezultat je pažljivog planiranja i provođenja marketinških aktivnosti putem kojih se potrošači informiraju o samim proizvodima i uslugama. Integrirana marketinška komunikacija podrazumijeva cjelokupnu marketinšku komunikaciju na različitim kanalima, a sinergijskim djelovanjem pojedinih elementa može se postići veći multiplikativni učinak u odnosu na individualne promotivne napore. U cilju postizanja sinergijskih učinaka, implementacija koncepta integrirane marketinške komunikacije u poslovanje postaje nužnost. U suvremenom komunikacijskom okruženju, razvijanjem prepoznatljive i jedinstvene poruke, moguće je utjecati na odluke potrošača, a integriranim komunikacijskim aktivnostima utjecati na njihovo zadovoljstvo. Svrha rada je empirijski identificirati zadovoljstvo sastavnicama integrirane marketinške komunikacije posjetitelja Parka prirode Velebit, koji predstavlja najveće i najsloženije zaštićeno područje na prostoru Republike Hrvatske. Zbog svojih prirodnih karakteristika, ali i povezanosti s prirodnim okruženjem, postaje važna destinacija u razvoju ruralnog turizma. Cilj istraživanja je ispitati percepciju i zadovoljstvo pojedinim elementnima integrirane marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit. Provedena je analiza dosadašnjih istraživanja te je na temelju prethodnih istraživanja oblikovan upitnik. Primarno istraživanje provedeno je na prigodnom uzorku ispitanika tijekom njihovog posjeta Parku prirode Velebit. Empirijskim istraživanjem utvrđeno je da su posjetitelji zadovoljni pojedinim elementima integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit te općenito, dostupnim i pruženim informacijama. Posjetitelji su iskazali najveće zadovoljstvo s brošurama Parka zbog njihove informativne vrijednosti, dok su ostali kanali marketinške komunikacije opisani kao odgovarajući, prihvatljivi i pouzdani. Nadalje, utvrđeno je da postoji pozitivna i značajna povezanost između stavova o brošurama, oglašavanja na internetu, email marketinga, web sjedišta i zadovoljstva posjetitelja. Rezultati dobiveni istraživanjem indikativni su za marketinške menadžere nacionalnih parkova, kako bi unaprijedili kvalitetu integrirane marketinške komunikacije i time odgovorili na suvremene zahtjeve tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija