Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252552

Otrovne vrste kao moguća prijetnja predškolskoj djeci


Radić, Marina
Otrovne vrste kao moguća prijetnja predškolskoj djeci, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula


CROSBI ID: 1252552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otrovne vrste kao moguća prijetnja predškolskoj djeci
(Toxic species as a threat to children)

Autori
Radić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Pula

Datum
25.05

Godina
2015

Stranica
35

Mentor
Štifanić, Mauro ; Kovačić, Ines

Ključne riječi
otrovne biljke, otrovne gljive, otrovne životinje, predškolska djeca
(poisonous plants, poisonous mushrooms, poisonous animals, preschool children)

Sažetak
U vrtićkim dvorištima u kojima borave predškolska djeca možemo naći otrovne i opasne vrste. Svakodnevno djeca dolaze u kontakt s tim vrstama zbog njihove boje i izgleda. Vrlo je važno da djecu učimo prepoznavanju otrovnih vrsta. Već s trogodišnjacima i četverogodišnjacima možemo početi detaljnije proučavati prirodu te ih naučiti koje su biljke jestive, a koje otrovne. Trebamo imati na umu da djeci trebamo otrovne vrste prikazati na zanimljiv način jer će ona jedino tako zaista shvatiti opasnost tih vrsta. Primjerice, odgojitelji u vrtiću mogu realizirati aktivnost na tu temu sa sadržajima koji će zainteresirati djecu. Djeca trebaju boraviti u vrtu i na svježem zraku, bez obzira na to nalazi li se neka otrovne vrsta u blizini, samo uz veliku dozu opreza i odgovornosti prema djeci. Kao i odgojitelji u vrtiću, tako i roditelji kod kuće trebaju učiti djecu da ne diraju sve ono što je lijepo jer to može biti vrlo opasno. Također, i u domovima se susrećemo s otrovnim kućnim biljkama. Otrovne biljke bi trebalo zamijeniti biljkama koje nisu otrovne, a ne zaostaju po dekorativnim vrijednostima. Iz toga zaključujemo, da se oko nas nalazi mnogo otrovnih vrsta, uključujući biljke, gljive i životinje. One su najopasnije za djecu koja ne znaju razlikovati otrovne od jestivih vrsta stoga vrlo je važna uloga odgojitelja u vrtiću i roditelja kod kuće koji trebaju djeci ukazati na moguće opasnosti te ih trebaju educirati kako bi djeca znala kako se trebaju ponašati u susretu s otrovnim vrstama. Važno je da znaju da nepoznate plodove ne smiju jesti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mauro Štifanić (mentor)

Avatar Url Ines Kovačić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Radić, Marina
Otrovne vrste kao moguća prijetnja predškolskoj djeci, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
Radić, M. (2015) 'Otrovne vrste kao moguća prijetnja predškolskoj djeci', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radi\'{c}, Marina}, year = {2015}, pages = {35}, keywords = {otrovne biljke, otrovne gljive, otrovne \v{z}ivotinje, pred\v{s}kolska djeca}, title = {Otrovne vrste kao mogu\'{c}a prijetnja pred\v{s}kolskoj djeci}, keyword = {otrovne biljke, otrovne gljive, otrovne \v{z}ivotinje, pred\v{s}kolska djeca}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radi\'{c}, Marina}, year = {2015}, pages = {35}, keywords = {poisonous plants, poisonous mushrooms, poisonous animals, preschool children}, title = {Toxic species as a threat to children}, keyword = {poisonous plants, poisonous mushrooms, poisonous animals, preschool children}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font