Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252434

/DRUŠTVENE IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA UČENIKA


Vekić-Kljaić, Višnja; Lučić Janja
/DRUŠTVENE IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA UČENIKA // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 115-116 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1252434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
/DRUŠTVENE IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA UČENIKA
(SOCIAL GAMES IN LOWER PRIMARY SCHOOL AS A STRATEGY FOR THE DEVELOPMENT OF STUDENTS' SOCIAL COMPETENCES)

Autori
Vekić-Kljaić, Višnja ; Lučić Janja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 115-116

ISBN
978-953-8371-02-8

Skup
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Društvene igre, nastava, socijalne kompetencije, učenici, učitelji razredne nastave
(Social games, primary school, social competences, students, primary school teachers.)

Sažetak
Suvremene globalne promjene, dugotrajna pandemija i brzi tehnološki razvoj i digitalizacija utjecali su na sva područja života pa tako i na odgojno-obrazovni sustav na svim razinama. Došlo je do socijalne izolacije cijele populacije, socijalni su se kontakti učenika reducirali te oni sve više vremena provode uz digitalnu tehnologiju što sputava i ograničava razvoj njihovih socijalnih kompetencija. Igra u nastavi primjerena je strategija odgoja i obrazovanja za koju su učenici visoko motivirani i emocionalno uključeni. Cilj je istraživanja utvrditi koriste li učitelji razredne nastave društvene igre kao primjerenu strategiju razvoja socijalnih kompetencija učenika. Istraživanje je provedeno anketiranjem koji je bio dostupan u digitalnom obliku te su ga učitelji razredne nastave iz cijele Hrvatske dobrovoljno i anonimno popunjavali. Rezultati istraživanja pokazali su da učitelji razredne nastave češće koriste društvene igre, osobito neke, u nižim razredima osnovne škole, iako je igra u nastavi poželjna strategija učenja u svim područjima razvoja učenika i na svim dobnim uzrastima. Istraživanje može doprinijeti daljnjim promišljanjima o stvaranju mogućnosti i prilika za razvoj socijalnih kompetencija učenika koje su često presudne za njihov uspjeh u društvu i zajednici. Kao znanstveni problem, socijalni razvoj učenika uvijek je izazov za istraživanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Višnja Vekić-Kljaić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada 2c69fdbea8.cbaul-cdnwnd.com

Poveznice na istraživačke podatke:

2c69fdbea8.cbaul-cdnwnd.com

Citiraj ovu publikaciju:

Vekić-Kljaić, Višnja; Lučić Janja
/DRUŠTVENE IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA UČENIKA // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 115-116 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vekić-Kljaić, V. & Lučić Janja (2022) /DRUŠTVENE IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA UČENIKA. U: Dubovicki, S. & Huljev, A. (ur.)Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education.
@article{article, author = {Veki\'{c}-Kljai\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2022}, pages = {115-116}, keywords = {Dru\v{s}tvene igre, nastava, socijalne kompetencije, u\v{c}enici, u\v{c}itelji razredne nastave}, isbn = {978-953-8371-02-8}, title = {/DRU\v{S}TVENE IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA U\v{C}ENIKA}, keyword = {Dru\v{s}tvene igre, nastava, socijalne kompetencije, u\v{c}enici, u\v{c}itelji razredne nastave}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Veki\'{c}-Kljai\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2022}, pages = {115-116}, keywords = {Social games, primary school, social competences, students, primary school teachers.}, isbn = {978-953-8371-02-8}, title = {SOCIAL GAMES IN LOWER PRIMARY SCHOOL AS A STRATEGY FOR THE DEVELOPMENT OF STUDENTS' SOCIAL COMPETENCES}, keyword = {Social games, primary school, social competences, students, primary school teachers.}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font