Pregled bibliografske jedinice broj: 1252434
/DRUŠTVENE IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA UČENIKA
/DRUŠTVENE IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA UČENIKA // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 115-116 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1252434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
/DRUŠTVENE IGRE U
RAZREDNOJ NASTAVI KAO STRATEGIJA RAZVOJA
SOCIJALNIH KOMPETENCIJA
UČENIKA
(SOCIAL GAMES IN LOWER PRIMARY SCHOOL AS A STRATEGY
FOR THE
DEVELOPMENT OF STUDENTS' SOCIAL COMPETENCES)
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja ; Lučić Janja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education
/ Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 115-116
ISBN
978-953-8371-02-8
Skup
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Društvene igre, nastava, socijalne kompetencije, učenici, učitelji razredne nastave
(Social games, primary school, social competences, students, primary school teachers.)
Sažetak
Suvremene globalne promjene, dugotrajna pandemija i brzi tehnološki razvoj i digitalizacija utjecali su na sva područja života pa tako i na odgojno-obrazovni sustav na svim razinama. Došlo je do socijalne izolacije cijele populacije, socijalni su se kontakti učenika reducirali te oni sve više vremena provode uz digitalnu tehnologiju što sputava i ograničava razvoj njihovih socijalnih kompetencija. Igra u nastavi primjerena je strategija odgoja i obrazovanja za koju su učenici visoko motivirani i emocionalno uključeni. Cilj je istraživanja utvrditi koriste li učitelji razredne nastave društvene igre kao primjerenu strategiju razvoja socijalnih kompetencija učenika. Istraživanje je provedeno anketiranjem koji je bio dostupan u digitalnom obliku te su ga učitelji razredne nastave iz cijele Hrvatske dobrovoljno i anonimno popunjavali. Rezultati istraživanja pokazali su da učitelji razredne nastave češće koriste društvene igre, osobito neke, u nižim razredima osnovne škole, iako je igra u nastavi poželjna strategija učenja u svim područjima razvoja učenika i na svim dobnim uzrastima. Istraživanje može doprinijeti daljnjim promišljanjima o stvaranju mogućnosti i prilika za razvoj socijalnih kompetencija učenika koje su često presudne za njihov uspjeh u društvu i zajednici. Kao znanstveni problem, socijalni razvoj učenika uvijek je izazov za istraživanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)