Pregled bibliografske jedinice broj: 1252292
Eksperimenti u nastavi prirode i društva
Eksperimenti u nastavi prirode i društva, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 1252292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eksperimenti u nastavi prirode i društva
(Experiments in science teaching)
Autori
Gulaš, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
08.07
Godina
2016
Stranica
60
Mentor
Štifanić, Mauro
Ključne riječi
eksperiment, nastava, priroda i društvo, učenik
(experiment, teaching, natural science, student)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada su eksperimenti u nastavi prirode i društva. Priroda i društvo obvezan je predmet nižih razreda osnovne škole u kojem se učenici susreću sa sadržajima iz prirodnih i društvenih znanstvenih područja. Osim obrazovne i odgojne važnosti predmeta prirode i društva, praktično značenje ovog predmeta iznimno je važno. Praktičnim radom učenici spoznaju svoje okružje većim brojem osjetila, a u nastavi prirode i društva koristi se nastavno-istraživački pokus ili eksperiment. Cilj ovog rada je objasniti eksperiment kao metodu rada u nastavi, upoznati njegove elemente i postupak provođenja te navesti prijedloge pokusa koji bi se mogli izvoditi u periodu od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Eksperimenti koji su izabrani kao prijedlozi uzeti su iz raznih knjiga, udžbenika i radnih bilježnica, a ujedno iza svakog eksperimenta naveden je i njegov cilj koji se izvođenjem želi postići. Eksperimenti su izabrani prema temama obuhvaćenim u Nacionalnom planu i programu za osnovne škole za nastavni predmet Priroda i društvo. Razvrstani su prema razredima od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, odnosno od jednostavnijih prema težim. Radi kvalitete znanja koje će učenici usvojiti bitno je učenicima prikazivati što više pokusa, pogotovo zato što je danas u suvremenim školama bitan zadatak učenike naučiti razmišljati i zaključivati, i time pripremati za kreativan rad u rješavanju problema s kojima će se oni susretati u budućem radu, a koji su nam danas još nepoznati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti