Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252099

Digitalne Pepeljuge: o fenomenu "prije - poslije" na primjeru make up tutoriala


Miloš, Brigita; Geiger Zeman, Marija; Holy, Mirela
Digitalne Pepeljuge: o fenomenu "prije - poslije" na primjeru make up tutoriala // 12. međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofije medija i srodnih disciplina / Alić, Sead ; Katunarić, Leo (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2022. str. 47-47 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1252099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalne Pepeljuge: o fenomenu "prije - poslije" na primjeru make up tutoriala
(Digital Cindarellas: on "before - after" phenomenon in make up tutorials)

Autori
Miloš, Brigita ; Geiger Zeman, Marija ; Holy, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
12. međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofije medija i srodnih disciplina

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.09.2022. - 24.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
prije-poslije fenomen ; makeup tutorial ; ljepota ; performativnost
(before-after phenomenon ; makeup tutorial ; beauty ; performativity)

Sažetak
U radu se analizira fenomen „prije – poslije“ u kontekstu video make up tutoriala nekih od You Tube make up influencerica. Fenomen „prije – poslije“ enkapsulira naratološki/dramaturški aspekt promjene početnoga stanja u nekoj jedinici vremena u neko drugo, izmijenjeno i novo stanje. Ove digitalne naracije „čarobnih promjena“ ponavljaju „klasične transformacije poput one u Pepeljugi ili one iz žabe u Princa“ (Rook i Levy 1983). Uz pretpostavku, time, da je ljepota „stvar morala“ (Widdows 2018:2), fenomen „prije – poslije“ je agens normativnog aspekta ne samo koncepata „ženske ljepote“, već i onih aspekata koji izlaze iz okvira estetskog te upućuju u pravcu etičkog poimanja pojma lijepog u kontekstu reprezentacije žena i njihova izgleda. Ovaj se spoznajni pomak događa uz dvostruku uvezanost performativnosti ženske ljepote i polja recepcije digitalno-narativnog sadržaja opisane vrste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Filozofija, Filologija, Rodni studiji



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirela Holy (autor)

Avatar Url Marija Geiger Zeman (autor)

Avatar Url Brigita Miloš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miloš, Brigita; Geiger Zeman, Marija; Holy, Mirela
Digitalne Pepeljuge: o fenomenu "prije - poslije" na primjeru make up tutoriala // 12. međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofije medija i srodnih disciplina / Alić, Sead ; Katunarić, Leo (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2022. str. 47-47 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Miloš, B., Geiger Zeman, M. & Holy, M. (2022) Digitalne Pepeljuge: o fenomenu "prije - poslije" na primjeru make up tutoriala. U: Alić, S. & Katunarić, L. (ur.)12. međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofije medija i srodnih disciplina.
@article{article, author = {Milo\v{s}, Brigita and Geiger Zeman, Marija and Holy, Mirela}, year = {2022}, pages = {47-47}, keywords = {prije-poslije fenomen, makeup tutorial, ljepota, performativnost}, title = {Digitalne Pepeljuge: o fenomenu "prije - poslije" na primjeru make up tutoriala}, keyword = {prije-poslije fenomen, makeup tutorial, ljepota, performativnost}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Milo\v{s}, Brigita and Geiger Zeman, Marija and Holy, Mirela}, year = {2022}, pages = {47-47}, keywords = {before-after phenomenon, makeup tutorial, beauty, performativity}, title = {Digital Cindarellas: on "before - after" phenomenon in make up tutorials}, keyword = {before-after phenomenon, makeup tutorial, beauty, performativity}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font