Pregled bibliografske jedinice broj: 1252080
CRM sustav kao osiguranje održive konkurentnosti
CRM sustav kao osiguranje održive konkurentnosti // Book of papers 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 213-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1252080 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
CRM sustav kao osiguranje održive konkurentnosti
(CRM system for ensuring sustainable competitiveness)
Autori
Puvača, Milan ; Stojanović, Slobodan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Book of papers 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
/ Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022, 213-223
Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
CRM ; praćenje kupaca ; učinkovitost poslovanja ; prilagođeno oglašavanje i proizvod
(CRM ; customer tracking ; business efficiency ; customized advertising and product)
Sažetak
Uloga praćenja kupaca, odnosno poznavanja njihovih želja i načina ponašanja, postala je važnija no ikada. Globalna ponuda i dostupnost različitih roba i usluga bez obzira na fizičku lokaciju „razmazili“ su kupce neovisno o spolu, dobi, obrazovanju ili iskustvu. Prednost dobavljivosti i instant dostave postali su ključ uspješnosti, a samo vrhunski poslovni subjekti uspijevaju, posebno u naglašeno elastičnim ponudama, osigurati vjerne kupce koji se vraćaju. Informacijsko-komunikacijska tehnologija igra značajnu ulogu u tom procesu. S težnjom poduzeća ka digitalizaciji te digitalnoj transformaciji, kupac zaista mora zauzeti središnje mjesto. Tehnologija ulazi u službu nadzora i praćenja te učenja o preferencijama svakog kupca. S druge strane dostupnost podataka o potrošačkim navikama može biti iskorištena samo njihovim optimalnim prikupljanjem, obradom te prikazom odnosno upotrebom informacija u poslovnom procesu. Često, logično rješenje ovog izazova jest u CRM IT alatima. Autori rada, uz pregled dostupne literature o CRM sustavima kao centralom mjestu za unaprjeđenje odnosa s potrošačima, uzimaju praktični primjer (case study) u realnom okruženju. Na primjeru poduzeća za prevoditeljske usluge analizira se implementacija Odoo CRM aplikativnog rješenja otvorenog koda uz sve prednosti i nedostatke koje isto donosi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru