Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252080

CRM sustav kao osiguranje održive konkurentnosti


Puvača, Milan; Stojanović, Slobodan
CRM sustav kao osiguranje održive konkurentnosti // Book of papers 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 213-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1252080 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
CRM sustav kao osiguranje održive konkurentnosti
(CRM system for ensuring sustainable competitiveness)

Autori
Puvača, Milan ; Stojanović, Slobodan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Book of papers 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022, 213-223

Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
CRM ; praćenje kupaca ; učinkovitost poslovanja ; prilagođeno oglašavanje i proizvod
(CRM ; customer tracking ; business efficiency ; customized advertising and product)

Sažetak
Uloga praćenja kupaca, odnosno poznavanja njihovih želja i načina ponašanja, postala je važnija no ikada. Globalna ponuda i dostupnost različitih roba i usluga bez obzira na fizičku lokaciju „razmazili“ su kupce neovisno o spolu, dobi, obrazovanju ili iskustvu. Prednost dobavljivosti i instant dostave postali su ključ uspješnosti, a samo vrhunski poslovni subjekti uspijevaju, posebno u naglašeno elastičnim ponudama, osigurati vjerne kupce koji se vraćaju. Informacijsko-komunikacijska tehnologija igra značajnu ulogu u tom procesu. S težnjom poduzeća ka digitalizaciji te digitalnoj transformaciji, kupac zaista mora zauzeti središnje mjesto. Tehnologija ulazi u službu nadzora i praćenja te učenja o preferencijama svakog kupca. S druge strane dostupnost podataka o potrošačkim navikama može biti iskorištena samo njihovim optimalnim prikupljanjem, obradom te prikazom odnosno upotrebom informacija u poslovnom procesu. Često, logično rješenje ovog izazova jest u CRM IT alatima. Autori rada, uz pregled dostupne literature o CRM sustavima kao centralom mjestu za unaprjeđenje odnosa s potrošačima, uzimaju praktični primjer (case study) u realnom okruženju. Na primjeru poduzeća za prevoditeljske usluge analizira se implementacija Odoo CRM aplikativnog rješenja otvorenog koda uz sve prednosti i nedostatke koje isto donosi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Slobodan Stojanović (autor)

Avatar Url Milan Puvača (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Puvača, Milan; Stojanović, Slobodan
CRM sustav kao osiguranje održive konkurentnosti // Book of papers 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 213-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Puvača, M. & Stojanović, S. (2022) CRM sustav kao osiguranje održive konkurentnosti. U: Gregurec, I., Keglević Kozjak, S., Hrustek, L. & Cvetko, L. (ur.)Book of papers 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022).
@article{article, author = {Puva\v{c}a, Milan and Stojanovi\'{c}, Slobodan}, year = {2022}, pages = {213-223}, keywords = {CRM, pra\'{c}enje kupaca, u\v{c}inkovitost poslovanja, prilago\djeno ogla\v{s}avanje i proizvod}, title = {CRM sustav kao osiguranje odr\v{z}ive konkurentnosti}, keyword = {CRM, pra\'{c}enje kupaca, u\v{c}inkovitost poslovanja, prilago\djeno ogla\v{s}avanje i proizvod}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Puva\v{c}a, Milan and Stojanovi\'{c}, Slobodan}, year = {2022}, pages = {213-223}, keywords = {CRM, customer tracking, business efficiency, customized advertising and product}, title = {CRM system for ensuring sustainable competitiveness}, keyword = {CRM, customer tracking, business efficiency, customized advertising and product}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font