Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252052

Percepcije učenika hrvatskih srednjih škola o uporabi virtualnog kemijskog laboratorija


Smerdel, Snježana
Percepcije učenika hrvatskih srednjih škola o uporabi virtualnog kemijskog laboratorija // Mednarodna konferenca Periodni sistem: včeraj, danes, jutri / Ferk Savec, Vesna ; Zupanc, Nina (ur.).
Ljubljana: UL Pedagoška fakulteta, 2019. str. 81-81 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1252052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcije učenika hrvatskih srednjih škola o uporabi virtualnog kemijskog laboratorija
(Croatian secondary school students’ perceptions of the virtual chemistry laboratory use)

Autori
Smerdel, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Mednarodna konferenca Periodni sistem: včeraj, danes, jutri / Ferk Savec, Vesna ; Zupanc, Nina - Ljubljana : UL Pedagoška fakulteta, 2019, 81-81

Skup
International Conference Periodic Table of Elements – yesterday, today and tomorrow

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 20.09.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), kemijsko obrazovanje, simulacija, virtualni laboratorij
(chemistry education, information communication technology (ICT), simulation, virtual laboratory)

Sažetak
Learning and teaching chemistry is based on the acquisition of knowledge and skills through a cognitive perception processes, scientific communication, and reasoning. A chemical experiment comprises all of the mentioned cognitive processes. Therefore, as a part of experiential learning, it constitutes a fundamental class activity which can be carried out in a virtual world. Many research findings have supported hypotheses that the virtual laboratory use improves students’ achievements and develops students’ positive attitudes towards chemistry. The aim of this research was to examine students’ perceptions of the virtual laboratory following its use in the chemistry class. The research was conducted on a convenient sample of third-grade high-school students. The data were collected with a questionnaire which comprised certain aspects of students’ perception – class more interesting, understanding and mastering subject matter, classroom atmosphere, class participation and motivation to learn. The results showed that the students found chemistry class to be more interesting with the virtual laboratory use, and that they felt that in such a relaxing working environment they participated more in the class and mastered the subject matter more easily.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Snježana Smerdel (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

psekonferenca.splet.arnes.si

Citiraj ovu publikaciju:

Smerdel, Snježana
Percepcije učenika hrvatskih srednjih škola o uporabi virtualnog kemijskog laboratorija // Mednarodna konferenca Periodni sistem: včeraj, danes, jutri / Ferk Savec, Vesna ; Zupanc, Nina (ur.).
Ljubljana: UL Pedagoška fakulteta, 2019. str. 81-81 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Smerdel, S. (2019) Percepcije učenika hrvatskih srednjih škola o uporabi virtualnog kemijskog laboratorija. U: Ferk Savec, V. & Zupanc, N. (ur.)Mednarodna konferenca Periodni sistem: včeraj, danes, jutri.
@article{article, author = {Smerdel, Snje\v{z}ana}, year = {2019}, pages = {81-81}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), kemijsko obrazovanje, simulacija, virtualni laboratorij}, title = {Percepcije u\v{c}enika hrvatskih srednjih \v{s}kola o uporabi virtualnog kemijskog laboratorija}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), kemijsko obrazovanje, simulacija, virtualni laboratorij}, publisher = {UL Pedago\v{s}ka fakulteta}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Smerdel, Snje\v{z}ana}, year = {2019}, pages = {81-81}, keywords = {chemistry education, information communication technology (ICT), simulation, virtual laboratory}, title = {Croatian secondary school students’ perceptions of the virtual chemistry laboratory use}, keyword = {chemistry education, information communication technology (ICT), simulation, virtual laboratory}, publisher = {UL Pedago\v{s}ka fakulteta}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font