Pregled bibliografske jedinice broj: 1252043
Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju
Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju // Suvremena pitanja//Contemporary Issues, 21 (2016), 55-69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1252043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju
(Brain-based strategies in the learning environment)
Autori
Smerdel, Snježana
Izvornik
Suvremena pitanja//Contemporary Issues (1840-1252) 21
(2016);
55-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
istraživanje mozga, neuroznanost, poučavanje, strategije bazirane na mozgu, učenje
(brain-based strategies, brain research, learning, neuroscience, teaching)
Sažetak
Znanstvenici su o mozgu najviše naučili u proteklih nekoliko desetljeća provođenjem obdukcija i eksperimenata te različitim vrstama skeniranja. Istraživanja neuroznanosti ne mogu nam reći kako poučavati djecu, ali razumijevanje rada mozga dovodi do otkrivanja mehanizama koji stoje iza učenja i daje neke važne smjernice prema boljoj obrazovnoj praksi. Neki autori predstavljaju ih kao „novu paradigmu“ za redovito i specijalno obrazovanje. Svrha ovog rada je istražiti povezanost neuroznanosti i obrazovanja te naglasiti važnost primjene strategija baziranih na mozgu za područje obrazovanja i obrazovnog istraživanja. Dobiveni rezultati su pokazali pozitivan učinak na akademska postignuća, motivaciju, stavove prema učenju, razumijevanje znanstvenih koncepata te na kreativno i logičko razmišljanje učenika. Nastavnici kao profesionalci moraju prihvatiti dostupne rezultate znanstvenih istraživanja i angažirati se u sustavnim istraživanjima u nastavnoj praksi jer se samo tako može promijeniti trenutna obrazovna praksa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Snježana Smerdel
(autor)
Poveznice na cjeloviti tekst rada:
maticahrvatska-mostar.ba.uksite4.yourwebservers.com www.ceeol.comCitiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL