Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252043

Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju


Smerdel, Snježana
Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju // Suvremena pitanja//Contemporary Issues, 21 (2016), 55-69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1252043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju
(Brain-based strategies in the learning environment)

Autori
Smerdel, Snježana

Izvornik
Suvremena pitanja//Contemporary Issues (1840-1252) 21 (2016); 55-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
istraživanje mozga, neuroznanost, poučavanje, strategije bazirane na mozgu, učenje
(brain-based strategies, brain research, learning, neuroscience, teaching)

Sažetak
Znanstvenici su o mozgu najviše naučili u proteklih nekoliko desetljeća provođenjem obdukcija i eksperimenata te različitim vrstama skeniranja. Istraživanja neuroznanosti ne mogu nam reći kako poučavati djecu, ali razumijevanje rada mozga dovodi do otkrivanja mehanizama koji stoje iza učenja i daje neke važne smjernice prema boljoj obrazovnoj praksi. Neki autori predstavljaju ih kao „novu paradigmu“ za redovito i specijalno obrazovanje. Svrha ovog rada je istražiti povezanost neuroznanosti i obrazovanja te naglasiti važnost primjene strategija baziranih na mozgu za područje obrazovanja i obrazovnog istraživanja. Dobiveni rezultati su pokazali pozitivan učinak na akademska postignuća, motivaciju, stavove prema učenju, razumijevanje znanstvenih koncepata te na kreativno i logičko razmišljanje učenika. Nastavnici kao profesionalci moraju prihvatiti dostupne rezultate znanstvenih istraživanja i angažirati se u sustavnim istraživanjima u nastavnoj praksi jer se samo tako može promijeniti trenutna obrazovna praksa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Snježana Smerdel (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Smerdel, Snježana
Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju // Suvremena pitanja//Contemporary Issues, 21 (2016), 55-69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Smerdel, S. (2016) Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okružju. Suvremena pitanja//Contemporary Issues, 21, 55-69.
@article{article, author = {Smerdel, Snje\v{z}ana}, year = {2016}, pages = {55-69}, keywords = {istra\v{z}ivanje mozga, neuroznanost, pou\v{c}avanje, strategije bazirane na mozgu, u\v{c}enje}, journal = {Suvremena pitanja//Contemporary Issues}, volume = {21}, issn = {1840-1252}, title = {Strategije bazirane na mozgu u obrazovnom okru\v{z}ju}, keyword = {istra\v{z}ivanje mozga, neuroznanost, pou\v{c}avanje, strategije bazirane na mozgu, u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Smerdel, Snje\v{z}ana}, year = {2016}, pages = {55-69}, keywords = {brain-based strategies, brain research, learning, neuroscience, teaching}, journal = {Suvremena pitanja//Contemporary Issues}, volume = {21}, issn = {1840-1252}, title = {Brain-based strategies in the learning environment}, keyword = {brain-based strategies, brain research, learning, neuroscience, teaching} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font