Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252021

Zadovoljstvo nastavnika biologije gimnazijskih programa konceptualnim pristupom poučavanja nakon kurikularne reforme


Draženović, Klara
Zadovoljstvo nastavnika biologije gimnazijskih programa konceptualnim pristupom poučavanja nakon kurikularne reforme, 2022., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1252021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo nastavnika biologije gimnazijskih programa konceptualnim pristupom poučavanja nakon kurikularne reforme
(Satisfaction of high school biology teachers with a conceptual approach to teaching after the curriculum reform)

Autori
Draženović, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2022

Stranica
80

Mentor
Sertić Perić, Mirela

Ključne riječi
odgojno-obrazovni ishodi ; nastava ; poučavanje biologije ; nacionalni kurikulum
(educational outcomes ; teaching ; teaching biology ; national curriculum)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati zadovoljstvo nastavnika biologije gimnazijskih programa s konceptom, razumijevanjem i provedbom važećeg kurikuluma u nastavi te razumijevanje konceptualnog pristupa u poučavanju biologije. Ispitano je postoje li značajne razlike između odgovora nastavnika različite duljine radnog iskustva te postoji li značajan utjecaj duljine radnog iskustva na odgovore nastavnika. Osmišljen je online upitnik koji je, posredovanjem Agencije za odgoj i obrazovanje, poslan nastavnicima biologije. Upitnik je ispunilo 78 nastavnika. Rezultati ankete ukazuju da se nastavnici često susreću s poteškoćama u razumijevanju konceptualnog pristupa i odgojno-obrazovnih ishoda te s poteškoćama u procjeni dubine nastavnog sadržaja. Uglavnom nisu opažene značajne razlike između odgovora nastavnika s različitom duljinom radnog iskustva niti značajan utjecaj duljine radnog iskustva na odgovore nastavnika. Ipak, opaženo je da nastavnici s više od 11 godina radnog iskustva iskazuju veće nezadovoljstvo važećim kurikulumom. Može se zaključiti da nastavnici prepoznaju potencijal nastave biologije temeljene na metodama aktivnog učenja usmjerenih na učenike, međutim, smatraju da važeći kurikulum samo djelomično ispunjava predviđene ishode učenja i očekivanja nastavnika u praksi. Stoga bi bilo dobro omogućiti redovitu reevaluaciju kurikuluma, koja bi uzela u obzir osvrt nastavnika, kao i stalnu sustavnu podršku nastavnicima, kako bi se uspješnije snalazili u ostvarenju odgojnoobrazovnih ciljeva nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Mirela Sertić Perić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dabar.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Draženović, Klara
Zadovoljstvo nastavnika biologije gimnazijskih programa konceptualnim pristupom poučavanja nakon kurikularne reforme, 2022., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Draženović, K. (2022) 'Zadovoljstvo nastavnika biologije gimnazijskih programa konceptualnim pristupom poučavanja nakon kurikularne reforme', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{z}enovi\'{c}, Klara}, year = {2022}, pages = {80}, keywords = {odgojno-obrazovni ishodi, nastava, pou\v{c}avanje biologije, nacionalni kurikulum}, title = {Zadovoljstvo nastavnika biologije gimnazijskih programa konceptualnim pristupom pou\v{c}avanja nakon kurikularne reforme}, keyword = {odgojno-obrazovni ishodi, nastava, pou\v{c}avanje biologije, nacionalni kurikulum}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{z}enovi\'{c}, Klara}, year = {2022}, pages = {80}, keywords = {educational outcomes, teaching, teaching biology, national curriculum}, title = {Satisfaction of high school biology teachers with a conceptual approach to teaching after the curriculum reform}, keyword = {educational outcomes, teaching, teaching biology, national curriculum}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font