Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252004

Strateški menadžment vodećih high tech tvrtki


Petrač, Matea
Strateški menadžment vodećih high tech tvrtki, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1252004 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški menadžment vodećih high tech tvrtki
(Strategic Management of the Leading High Tech Companies)

Autori
Petrač, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
25.02

Godina
2015

Stranica
87

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
identifikacija strategije, ključne kompetencije, konkurentska prednost, vrijednosni lanac, high tech industrija, vodeći high tech brandovi
(identification of strategies, key competencies, competitive advantage, value chain, high tech industry, a leading high tech brands)

Sažetak
High tech industrija čini jednu od najvažnijih grana globalne ekonomije. To je mlado i turbulentno tržište. Kako bi tvrtke uspjele na takvom tržištu bitna je kvalitetna strategija. Temeljni izazov strategijskog menadžmenta proizlazi iz konstantne potrebe za upoznavanjem okoline, kako poslovne, tako i opće, u kojoj se tvrtka razvija i raste. Ta okolina konstantno pruža prilike, tj. mogućnosti i prijetnje ili ograničenja. Stalnim učenjem tvrtke stječu znanje kojim ostvaruju konkurentske prednosti, a to znanje su njihove ključne kompetencije i zapravo glavni čimbenik uspjeha. U ovom radu, analizirano je 10 tvrtki koje su ujedno i vodeći brandovi na high tech tržištu prema Interbrandu. To su: Apple, Google, Microsoft, Samsung Electronics, Intel, Cisco, Oracle, HP, SAP i Facebook. Analizom njihove povijesti razvoja, planova za budućnost, vrijednosnog lanca i SWOT analizom, utvrđeno je kako su njihovi ključni faktori uspjeha ulaganje u istraživanje i razvoj, inovativnost, prilagodba klasičnih generičkih strategija, te komercijalizacija samo profitabilnih proizvoda i usluga. Kako bi postigli sve to tvrtke često ulaze u saveze, suradnička partnerstva, akvizicije i integracije. Konkurencija na tržištu i dalje raste, stoga je veliki pritisak na tvrtkama da odgovore zahtjevima kupaca kako bi preživjeli na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrač, Matea
Strateški menadžment vodećih high tech tvrtki, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Petrač, M. (2015) 'Strateški menadžment vodećih high tech tvrtki', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petra\v{c}, Matea}, year = {2015}, pages = {87}, keywords = {identifikacija strategije, klju\v{c}ne kompetencije, konkurentska prednost, vrijednosni lanac, high tech industrija, vode\'{c}i high tech brandovi}, title = {Strate\v{s}ki menad\v{z}ment vode\'{c}ih high tech tvrtki}, keyword = {identifikacija strategije, klju\v{c}ne kompetencije, konkurentska prednost, vrijednosni lanac, high tech industrija, vode\'{c}i high tech brandovi}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petra\v{c}, Matea}, year = {2015}, pages = {87}, keywords = {identification of strategies, key competencies, competitive advantage, value chain, high tech industry, a leading high tech brands}, title = {Strategic Management of the Leading High Tech Companies}, keyword = {identification of strategies, key competencies, competitive advantage, value chain, high tech industry, a leading high tech brands}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font