Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252002

Globalni brend menadžment s osvrtom na efekt zemlje porijekla


Jadreško, Ivan
Globalni brend menadžment s osvrtom na efekt zemlje porijekla, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1252002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Globalni brend menadžment s osvrtom na efekt zemlje porijekla
(Global brand management with reference to country of origin effect)

Autori
Jadreško, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
15.06

Godina
2015

Stranica
97

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brendiranje i globalizacija, percipirana globalnost brenda, porijeklo brenda, zemlja proizvodnje, zemlja porijekla, glokalizacija
(branding and globalization, perceived brand globality, brand origin, country of production, country of origin, glocalization)

Sažetak
Geografsko širenje je neizbježna sudbina brendova. O tome ovisi rast brenda i njegova sposobnost inovacije i održavanja konkurentske prednosti u pogledu ekonomije razmjera i produktivnosti. Zbog toga marketinški direktori više ne dovode u pitanje načelo međunarodnog širenja, ali su zaokupljeni načinima na koje to postići. Efekt koji se već dugo vremena istražuje u odnosu s brendovima je efekt zemlje porijekla. Danas sve više tvrtki na neki način pokušava zamagliti izvornu zemlju proizvodnje brenda. Može se reći da danas brend sa svojim imidžom kupcu predstavlja važniju i poznatiju informaciju od zemlje porijekla i njezinog imidža. Samim time efekt zemlje porijekla gubi na važnosti. U ovom radu istražuju se globalni brendvi i novi trendovi u brend menadžmentu. Na ljestvici najboljih globalnih brendova iz 2014. godine uočava se dominacija jedne industrije među najboljim brendovima. Pokušava se objasniti uzrok tomu te tražiti odgovore korporacija iz drugih industrija na nove trendove globalizacije te ponovno jačanje lokalnih brendova kao i trenutna važnost efekta zemlje porijekla pri potrošačevom odabiru brendova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jadreško, Ivan
Globalni brend menadžment s osvrtom na efekt zemlje porijekla, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Jadreško, I. (2015) 'Globalni brend menadžment s osvrtom na efekt zemlje porijekla', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jadre\v{s}ko, Ivan}, year = {2015}, pages = {97}, keywords = {brendiranje i globalizacija, percipirana globalnost brenda, porijeklo brenda, zemlja proizvodnje, zemlja porijekla, glokalizacija}, title = {Globalni brend menad\v{z}ment s osvrtom na efekt zemlje porijekla}, keyword = {brendiranje i globalizacija, percipirana globalnost brenda, porijeklo brenda, zemlja proizvodnje, zemlja porijekla, glokalizacija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jadre\v{s}ko, Ivan}, year = {2015}, pages = {97}, keywords = {branding and globalization, perceived brand globality, brand origin, country of production, country of origin, glocalization}, title = {Global brand management with reference to country of origin effect}, keyword = {branding and globalization, perceived brand globality, brand origin, country of production, country of origin, glocalization}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font