Pregled bibliografske jedinice broj: 1252000
NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE BRENDIRANJA
NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE BRENDIRANJA, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1252000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE
BRENDIRANJA
(NEW TRENDS IN BRANDING AND NEW BRANDING STRATEGIES)
Autori
Matijević, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2015
Stranica
82
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
potrošač, impulzivna kupovina, bihevioralna ekonomija, osobni brending, kobrending, društveno odgovorno poslovanje, zeleni brendovi
(consumer, impulsive buy, behavioral economics, personal branding, co-branding, corporate social responsibility, green brands)
Sažetak
Novi poslovni trendovi, potrošači i njihovo ponašanje imaju veliki utjecaj na poslovanje svake tvrtke. Danas se potrošači, umjesto proizvoda, smatraju najvažnijim čimbenicima uspjeha u poslovanju. Temeljni cilj ovog rada je prikazati nove trendove brendiranja i nove strategije brendiranja. Rad opisuje impulzivno ponašanje potrošača i situacijske čimbenike u impulzivnoj kupovini, a također prikazuje nove paradigme u ekonomiji koje se temelje na hiperrealnosti, promjenama uloge proizvodnje i potrošnje i gubitku lojalnosti potrošača. Novi trend predstavlja i bihevioralna ekonomija, znanost koja uzima u obzir psihologiju i ispituje racionalne granice ponašanja potrošača, odnosno donošenje odluka koje su u interesu tvrtki i prodavača, a ne potrošača. Rad također opisuje pojavu osjetilnog marketinga na temelju kojeg se stvaraju osjetilna iskustva koje kupac traži, a opisuje se i pojava popularnog osobnog brendiranja kao i 4-D brending Thomasa Gada. Primarni uvjet za širenje, održavanje i razvoj brenda je provedba strategije brendiranja, a popularne su strategije globalizacije, kobrendinga, ekstenzije brenda i dr. Također se ne smije zanemariti društveno odgovorno poslovanje i etika u procesu brendiranja pa tvrtke sve veću pažnju posvećuju društveno odgovornom poslovanju, stoga se najveći svjetski brendovi mogu smatrati i zelenim brendovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija