Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1252000

NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE BRENDIRANJA


Matijević, Vlatka
NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE BRENDIRANJA, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1252000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE BRENDIRANJA
(NEW TRENDS IN BRANDING AND NEW BRANDING STRATEGIES)

Autori
Matijević, Vlatka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
15.07

Godina
2015

Stranica
82

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
potrošač, impulzivna kupovina, bihevioralna ekonomija, osobni brending, kobrending, društveno odgovorno poslovanje, zeleni brendovi
(consumer, impulsive buy, behavioral economics, personal branding, co-branding, corporate social responsibility, green brands)

Sažetak
Novi poslovni trendovi, potrošači i njihovo ponašanje imaju veliki utjecaj na poslovanje svake tvrtke. Danas se potrošači, umjesto proizvoda, smatraju najvažnijim čimbenicima uspjeha u poslovanju. Temeljni cilj ovog rada je prikazati nove trendove brendiranja i nove strategije brendiranja. Rad opisuje impulzivno ponašanje potrošača i situacijske čimbenike u impulzivnoj kupovini, a također prikazuje nove paradigme u ekonomiji koje se temelje na hiperrealnosti, promjenama uloge proizvodnje i potrošnje i gubitku lojalnosti potrošača. Novi trend predstavlja i bihevioralna ekonomija, znanost koja uzima u obzir psihologiju i ispituje racionalne granice ponašanja potrošača, odnosno donošenje odluka koje su u interesu tvrtki i prodavača, a ne potrošača. Rad također opisuje pojavu osjetilnog marketinga na temelju kojeg se stvaraju osjetilna iskustva koje kupac traži, a opisuje se i pojava popularnog osobnog brendiranja kao i 4-D brending Thomasa Gada. Primarni uvjet za širenje, održavanje i razvoj brenda je provedba strategije brendiranja, a popularne su strategije globalizacije, kobrendinga, ekstenzije brenda i dr. Također se ne smije zanemariti društveno odgovorno poslovanje i etika u procesu brendiranja pa tvrtke sve veću pažnju posvećuju društveno odgovornom poslovanju, stoga se najveći svjetski brendovi mogu smatrati i zelenim brendovima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Vlatka
NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE BRENDIRANJA, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Matijević, V. (2015) 'NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE BRENDIRANJA', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Matijevi\'{c}, Vlatka}, year = {2015}, pages = {82}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}, impulzivna kupovina, bihevioralna ekonomija, osobni brending, kobrending, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, zeleni brendovi}, title = {NOVI TRENDOVI U BRENDINGU I NOVE STRATEGIJE BRENDIRANJA}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}, impulzivna kupovina, bihevioralna ekonomija, osobni brending, kobrending, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, zeleni brendovi}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Matijevi\'{c}, Vlatka}, year = {2015}, pages = {82}, keywords = {consumer, impulsive buy, behavioral economics, personal branding, co-branding, corporate social responsibility, green brands}, title = {NEW TRENDS IN BRANDING AND NEW BRANDING STRATEGIES}, keyword = {consumer, impulsive buy, behavioral economics, personal branding, co-branding, corporate social responsibility, green brands}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font